Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@14:55:35 GMT

حمله اصحاب الکهف عراق به پایگاه نظامی ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۲۲۳۷

گروه مقاومت اسلامی «اصحاب الکهف» عراق، امروز (دوشنبه - ۱۵ فوریه)، از هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی نیروهای ترکیه در موصل خبر داد.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، که ساعتی پیش از شنیده شدن صدای شلیک موشک در موصل خبر داده بود، نوشت که این گروه مقاومت عراقی با موشک، یک پایگاه نظامی نیروهای ترکیه در موصل را هدف قرار داد و زمان انجام این عملیات به یک ساعت پیش باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کانال تلگرامی جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» نیز نوشت: گروه مقاومت اسلامی اصحاب‌الکهف مسئولیت حمله به این پایگاه نظامی ترکیه در مرز عراق و ترکیه را به عهده گرفت و در بیانیه‌ای خطاب به ملت عراق اعلام کرد: «برادران و فرزندانتان امروز یکی از پایگاه‌های پشتیبانی اشغالگران در مرز عراق و ترکیه را هدف قرار دادند؛ لذا مومنان سجده شکر به‌جا آورند.»

اصحاب الکهف خبر داده که از عملیات خود تصویربرداری کرده است و به‌زودی آن را منتشر خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پایگاه نظامی اصحاب الکهف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: هیچ همکاری نظامی با اسرائیل نداریم

سازمان صنایع دفاعی ترکیه و وزارت دفاع این کشور در بیانیه‌های جداگانه هرگونه همکاری در حوزه صنایع نظامی با رژیم صهیونیستی را تکذیب کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع ترکیه شامگاه سه شنبه هرگونه همکاری نظامی با رژیم اسرائیل از جمله آموزش نظامی یا همکاری در زمینه صنایع دفاعی را تکذیب کرد.

به نوشته الجزیره، این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: «اسرائیل به اقدامات خشونت‌آمیز خود ادامه می‌دهد و به شکل بی هدف بیمارستان‌ها، مدارس، اماکن مذهبی، اردوگاه‌های آوارگان و غیرنظامیان را در نوار غزه هدف قرار می‌دهد، ترکیه همواره در کنار فلسطین است و نمی‌تواند در هیچ فعالیتی که به فلسطینی‌ها آسیب می‌زند، شرکت کند».

در ادامه این بیانیه آمده است: « این وزارتخانه هیچ گونه فعالیتی از جمله آموزش نظامی یا همکاری در زمینه صنایع دفاعی با اسرائیل ندارد».

سازمان صنایع دفاعی ترکیه نیز در بیانیه‌ای گفت که هیچ‌گونه همکاری در حوزه صنایع نظامی با رژیم صهیونیستی ندارد.

این تکذیبیه‌ها پس از آن صادر می‌شود که آخرین گزارش منتشر شده توسط اداره آمار ترکیه در مورد صادرات ترکیه به رژیم صهیونیستی، جنجال برانگیز شده است.

در میان صدها مطلب فاش شده در این گزارش، موارد 93، 28، 36 و 88 مورد توجه رسانه‌های ترکیه قرار گرفته، چرا که مربوط به صادرات باروت، مواد منفجره، قطعات اسلحه و مواد شیمیایی مختلف به ارزش حدود 50 میلیون لیره ترکیه (1.5 میلیون دلار) به اسرائیل است.

اما در مقابل وزارت بازرگانی ترکیه در بیانیه‌ای که در پاسخ به گزارش اداره آمار منتشر شد، تصریح کرد که بند 36 این گزارش به محصولات آتش بازی، کبریت، مواد قابل اشتعال و گاز فندک‌های شخصی اشاره دارد. این وزارتخانه همچنین منظور از صادرات سلاح را لوازم شکار و صید عنوان کرده است.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • ترکیه کوریدور شمال به جنوب جدید را می سازد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • ترکیه: هیچ همکاری نظامی با اسرائیل نداریم
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان