Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی آشتیانی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی چهارباغ که با حضور مرتضی شاه محمدی، شهردار چهارباغ؛ گلشن شیرمحمدی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساوجبلاغ و سایر اعضای انجمن در محل کتابخانه عمومی مهدی‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی یک نهاد آموزشی و محیط پژوهشی محسوب می‌شوند و عامل مهمی برای پرورش ذهن و گسترش همه‌جانبه علم در سطح عمومی جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی و مسائل فرهنگی مهدی‌آباد بیان کرد: یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در توسعه هر منطقه‌ای توجه جدی به زیرساخت‌های فرهنگی آن منطقه است.

مهدی‌آباد از جمله مناطق کمتر برخوردار البرز است

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز تصریح کرد: مهدی‌آباد از جمله مناطق کمتر برخوردار استان البرز است که با توجه به تنوع ساختار جمعیتی و شرایط ویژه آن، نیازمند ارتقای سطح آگاهی و ایجاد فضایی پویا برای گروه‌های سنی مختلف است.

وی در ادامه افزود: کتابخانه عمومی مهدی‌آباد که به همت شهرداری چهارباغ در حال تکمیل است به عنوان نخستین مرکز فرهنگی این منطقه می‌تواند علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، نقش مؤثری هم در تعاملات اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگی منطقه داشته باشد.

کد خبر 5147829

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره كل كتابخانه هاي عمومي البرز ساوجبلاغ ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران شهرستان کرج مشهد کتابخانه های عمومی مهدی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان

ایسنا/لرستان منتخب دورود در مجلس دوازدهم بر جهش در تولیدات فرهنگی و هنری هنرمندان تاکید کرد و گفت: ما در این راه در کنار هنرمندان خواهیم بود.

ابراهیم لک علی‌آبادی شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دورود، ضمن تشکر از دست اندرکاران برپایی این ضیافت گفت: هنر روح‌بخش و پیش‌رونده است و هنرمندان می‌توانند در این عرصه میدان‌داری کنند.

منتخب مردم دورود در مجلس دوازدهم با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" اظهار کرد: این جهش می‌تواند در تولیدات فرهنگی و هنری نیز اتفاق بیفتد و باید هنرمندان آن را رقم بزنند و ما نیز در این راه در کنار هنرمندان خواهیم بود.

وی به بازدید خود با همراهی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان از طرح کتابخانه درجه یک دورود اشاره کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح این طرح در دولت سیزدهم پایگاه بزرگ فرهنگی برای مردم شریف شهرستان که مطالبه به حق مردم است، محقق شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۳۳۰ هزار نفر به کتابخانه های عمومی نیشابور
  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است