Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - روشنایی جاده های دسترسی به شرکت فولاد خوزستان، حد فاصل ورودی شماره دو تا میدان فولاد انجام شد.
مصطفی اژدری زاده مدیر پروژه های ساختمانی و سازه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: متاسفانه در مسیر حدفاصل ورودی شماره دو شرکت تا میدان فولاد، همواره شاهد تصادفات منجر به جراحت و فوت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دلایل بروز حوادث می توان به بار ترافیک سنگین ناشی از تردد خودروهای سبک و سنگین و نبود روشنایی مسیر اشاره کرد. از طرفی این مسیر، محل تردد کارکنان شرکت برای ایاب و ذهاب است. همچنین ساکنین منازل سازمانی دویست دستگاه، برای ایاب و ذهاب به مرکز شهر از این مسیر تردد می کنند.
وی افزود: برای انجام پروژه تامین روشنایی جاده حد فاصل ورودی شماره دو شرکت تا میدان فولاد همتی مضاعف گمارده شد و طی پیگیری های انجام شده از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه و با موافقت مدیرعامل شرکت، اجرای فعالیت به صورت مستمر و در دو شیفت کاری و همچنین روزهای تعطیل ادامه پیدا کرد و در ایام الله دهه مبارک فجر و در روز 22 بهمن ماه 1399 به بهره برداری رسید.
اژدری زاده در بیان تاثیر شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا بر انجام پروژه اظهار داشت: تحریم های ظالمانه باعث افزایش برخی قیمت ها من جمله پایه های روشنایی و کابل ها گردید و شیوع بیماری کرونا نیز باعث تعطیلی کار در برخی روزها شد و زمان کاری را نیز تحت الشعاع قرار داد، ولی با این حال پیمانکار پروژه با تمام توان کار خود را پیش برد و بر اساس همان ردیف های قراردادی کار را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام رساند.
وی خاطرنشان کرد: این طرح از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه و مدیریت پروژه های ساختمانی و سازه و با نظارت مهندسین مشاور تدبیر ساحل پارس انجام شد. پیمانکار مجری این پروژه نیز شرکت یاوران فولاد جنوب بود.
مدیر پروژه های ساختمانی و سازه تاکید داشت: جا دارد از زحمات تمامی همکاران که از بدو شروع این پروژه در اجرای آن نقش آفرینی کردند و همچنین از حمایت های معاون برنامه ریزی و توسعه تقدیر و تشکر نمایم.
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: قصد داریم در ادامه ی روند چنین پروژه هایی و جهت تامین ایمنی در ایاب و ذهاب کارکنان و خانواده ها، روشنایی جاده سیصد دستگاه را به سرانجام برسانیم و گامی مثبت برای بهبود ایمنی و ترافیک جاده های دسترسی کارکنان و خانواده های آنان برداریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روشنایی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبی ورودی سد دز ۳۰۰۰ مترمکعب بر ثانیه است

سعید رئوفی‌نسب  اعلام کرد: با آورد قابل توجه بارش‌های اخیر، تراز دریاچه هم اکنون به ۷۲/۳۴۰ رسیده و دبی ورودی هم اکنون ۳۰۰۰ متر مکعب بر ثانیه است.

رئوفی نسب تصریح کرد: حجم تقریبی دریاچه ۲ میلیارد مکعب بود و حدود ۶۵۰ میلیون مترمکعب از حجم دریاچه خالی است.

مدیرعامل سد و نیروگاه دز تاکید کرد: کنترل وضعیت دریاچه و تولید با توجه به دستورالعمل های سازمانی و به نحو مطلوب در حال انجام است.

اقدامات شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان جهت مقابله با سیلاب

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در سیلاب اخیر گفت: پایش مسیل‌ها و مجراهای موثر بر کمیت و کیفیت جریان رودخانه‌های دز و کرخه، رصد مداوم مسیل گلال حیدری(حوزه میانی دز) از طریق بازدید میدانی و مستندکردن تصویری از جمله اقدامات انجام شده در بارندگی‌های اخیر است.

محسن سعادت‌فر اظهارکرد: تنظیم دریچه‌ها و مقسم‌های شبکه‌های تحت پوشش برای عبور ایمن مازاد جریان آب، هماهنگی بامعاونت آبرسانی جهت تامین پایدار آب شرب ایستگاه غدیر، برگزاری نشست مدیریت بحران شرکت، برقراری کشیک، هماهنگی با مسوولان محلی از مهمترین اقدامات این شرکت در کنترل سیلاب و بارندگی‌های اخیر بوده و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • حضور پررنگ گردشگران نوروزی در بلندترین آبشار پلکانی ایران
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان
  • دبی ورودی سد دز ۳۰۰۰ مترمکعب بر ثانیه است
  • مشکلی در تردد خودروها در استان خوزستان وجود ندارد
  • مسیر دسترسی چملی گول تکاب بازگشایی شد