Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید کاسیان زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا طراحی و اجرایی شده و با حساسیت قابل توجه در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، نتیجه تنها ۲ تست مثبت بوده که از ورود این افراد نیز به کشور جلوگیری شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون همکاران ما دستورالعمل های ویژه ای برای حفاظت از سلامت ایرانیان در نقاط مرزی اجرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسیان زاده ادامه داد: پایانه مرزی شهرستان پیرانشهر به دلیل تردد مسافر و خودروهای ترانزیت همواره یکی از نقاط حائز اهمیت جهت حفظ سلامتی هم میهنان بوده و انجام مراقبت های سندرومیک و بیماریابی مالاریا در پایانه مرزی نیز در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، مرز تمرچین تنها مرز زمینی آذربایجان غربی است که تردد از آن با وجود شرایط کرونایی ادامه دارد.

مرزهای بازرگان، سرو و رازی در مرز کشور ترکیه و صنم بلاغی پلدشت در مرز نخجوان با توجه به شرایط کرونایی مسدود است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا مرز تمرچین آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه پیرانشهر عراق تمرچین پیرانشهر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا مرز تمرچین کرونا ویروس کرونا مرز تمرچین آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه پیرانشهر عراق تمرچین پیرانشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی، اظهارداشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.   کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اعتراض ارامنه به توافق مرزی با جمهوری آذربایجان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری