Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد جواد ظریف در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و تبریک موفقیت های اخیر قطر در پایان بخشیدن به محاصره این کشور، اهمیت روابط دو جانبه با قطر از دیدگاه دولت و ملت ایران را مورد اشاره قرار داد و آمادگی کشورمان برای گسترش همکاری‌ها در حوزه های مختلف را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان با تشریح سیاست اصولی جمهکشورهای وری اسلامی ایران در مخالفت با سیاست های مبتنی بر زور و اجبار در منطقه بر ضرورت همکاری‌های منطقه برای حل و فصل مسائل و رسیدن به یک ترتیبات منطقه ای و با ثبات تاکید و روابط دوجانبه ایران و قطر را حائز نقش مهمی در این مسیر ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه قطر نیز در این دیدار آمادگی دوحه برای گسترش روابط دوجانبه در همه سطوح از جمله حوزه های اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و با قدردانی از تمامی کمک هایی که جمهوری اسلامی ایران در طول دوران محاصره قطر انجام داده است، این سفر را در راستای گسترش روابط دوجانبه و در چارچوب رایزنی های منظم میان دو طرف دانست. 

وزیر خارجه قطر همچنین نیاز منطقه به رویکردی جدید و همکاری‌های همه جانبه را مورد تاکید قرار داد و آمادگی قطر برای ایفای نقش کلیدی و موثر را اعلام و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر مسایل موجود در چارچوب ابتکارات منطقه ای حل و فصل پیدا کند. 

بررسی راه های گسترش روابط اقتصادی و همچنین حوزه های مشترک همکاری ها از دیگر محورهای مورد گفتگو وتبادل نظر وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر در این دیدار بود.

پربیننده ترین مهاجرت به آمریکا؛ از ترامپ تا بایدن واکنش جوبایدن به به تبرئه ترامپ توقف اجرای پروتکل الحاقی درصورت انجام نشدن تعهدات برجامی/ محموله نفتی توقیف شده متعلق به بخش خصوصی است اولین استعفای دولت بایدن رقم خورد ماجرای رد ۲پیشنهاد کرملین برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران و قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه در مورد آخرین تحولات منطقه

به گزارش جام جم آنلاین، در این تماس همچنین تحولات غزه و ضرورت آتش بس فوری مورد تأکید وزیران امور خارجه دو کشور قرار گرفت.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه ایران، وزیر خارجه ترکیه در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به اظهارات تحریک کننده مقامات رژیم صهیونیستی در منطقه، بر اهمیت تلاش جمعی برای پایان دادن به جنگ در غزه و بحران در منطقه تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه در مورد آخرین تحولات منطقه
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • گروه ۷: ایران با آژانس همکاری کند/مخالفت با عملیات نظامی اسرائیل در رفح
  • وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند
  • گروه ۷: با هرگونه عملیات نظامی اسرائیل در رفح مخالف هستیم
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای