Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:10:45 GMT

کشفیات مواد مخدر استان کرمان ۵۲ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۳۹۸۵

کشفیات مواد مخدر استان کرمان ۵۲ درصد افزایش یافت

گروه استان‌ها- معاون عملیات نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به رشد ۵۲ درصد کشفیات مواد مخدر در استان گفت: ۸۵ درصد کشفیات مواد مخدر استان کرمان تریاک است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ بدیع‌الله سلیمانی معاون عملیات نیروی انتظامی استان کرمان امشب در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان که با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان برگزار شد با بیان اینکه 52 درصد رشد کشفیات مواد مخدر در استان کرمان داشته‌ایم اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر در استان کرمان بیش از 161 تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیشترین کشفات مواد مخدر استان مربوط به تریاک و هروئین بوده است گفت: تریاک85 درصد کشفیات مواد مخدر استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

معاون عملیات نیروی انتظامی استان کرمان با عنوان اینکه 4 درصد از دستگیری‌های استان مربوط به خرده فروشان مواد مخدر است ادامه داد: با تأمین اعتبارات طرح‌های مقطعی استان در حوزه مواد مخدر می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم و راهاندازی ایست بازرسی جاده سیرچ از ضروریات است و باید حتماً راه‌اندازی شود.

52 باند مواد مخدر در یزد شناسایی و متلاشی شدتغییر رویکرد مرزبانی برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر / ایجاد پایگاه‌های مرزبانی ‌در عمق دریا + فیلمدرگیری مسلحانه سپاه با ‌اشرار مسلح در‌ سراوان / کشف ‌یک تن مواد مخدر از قاچاقچیان

در این جلسه صدیقه مرادی معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان نیز با بیان اینکه طرح یاریگران زندگی برای پیشگیری از اعتیاد در مدارس در حال اجرا است اظهار داشت: در سال گذشته اجرای این طرح 20 درصد دانش آموزان را تحت پوشش قرار داد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه امسال هزار و 190 مدرسه تحت پوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفته است گفت: امسال با توجه به اینکه دانش آموزان به‌دلیل کرونا در مدارس حضور ندارند آسیب‌های اجتماعی بیشتر آنها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان مواد مخدر استان کرمان مواد مخدر مواد مخدر استان کرمان کشفیات مواد مخدر استان کرمان مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران

پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد: ۹۱ نفر پارسال در این استان براثر عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰درصد افزایش داشته است.

بنا بر این گزارش ۷۳ نفر از قربانیان اعتیاد به مواد مخدر مرد و ما بقی زن هستند و شهرستان‌های ساری با ۱۷، قائمشهر با ۱۱ و نور با ۸ فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

کارشناسان آسیب‌های اجتماعی می‌گویند حساسیت خانواده به رفتار فرزندان، تغییر رفتار همسر، برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از راه‌های گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه‌های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

طبق اعلام رسمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در دولت سیزدهم ۱۱۱ باند مخوف مواد مخدر در مازندران شناسایی و منهدم شده است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر