Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی شامگاه دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: با احداث این هنرستان ها ارتباط و پیوند خوبی بین دانش آموزان با این مجموعه ها برقرار می‌شود و خوشبختانه در سال‌های اخیر دانش‌آموزان هرمزگان استقبال خوبی از رشته‌های مختلف در هنرستان‌ها داشته‌اند.
وی ادامه داد: تربیت و مهارت آموزی دانش آموزان در هنرستان ها موجب می‌شود تا آینده شغلی و تحصیلی خوبی داشته باشند و با مهارت به سرعت جذب بازارکار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان افزود: هم اکنون ۹ هنرستان و دبیرستان جدید در استان در حال احداث است که مقرر شده تا پایان سالجاری ۲ مورد از آن‌ها تکمیل و بقیه نیز تا مهر سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسند.

بیش از ۲ هزار دستگاه تیلت بین دانش آموزان توزیع شده است

استاندار هرمزگان با اشاره به پیگیری تامین تبلت برای دانش آموزان بدون تبلت در استان گفت: تاکنون تعداد ۲ هزار و ۳۶۰ دستگاه تبلت تهیه و بین دانش‌آموزان توزیع شده است.
همتی ادامه داد: در هفته های آینده نیز  یکهزار و ۴۵۰ دستگاه تبلت دیگر خریداری و بین دانش‌آموزان در مناطق مختلف استان هرمزگان توزیع خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۹ هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان بدون تبلت در هرمزگان نیاز است که تلاش می‌کنیم با کمک خیران، دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حمایتی و بانک‌ها این تعداد به سرعت تامین و در راستای آموزش دانش آموزان به آن‌ها تحویل داده شود.

برچسب‌ها هنرستان استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان علمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرستان استانداری هرمزگان فریدون همتی هنرستان استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان علمی اخبار کنکور بین دانش آموزان هنرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر هنرستان طریق القدس آباده گفت: به مناسبت هفته مشاغل، هنرجویان هنرستان طریق القدس آباده آثار و دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتند.
جعفری افزود: هنرجویان این هنرستان بیش از هزار اثر در رشته‌های معماری، گرافیک، حسابداری و شبکه IT برای معرفی این رشته‌ها در معرض دید عموم قرار دادند.
این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در سالن هنرستان این شهرستان دایر است.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه