Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

حقوق مزایای نیروهای شرکتی بیمارستان فارسان

ما نیروهای شرکتی بیمارستان فارسان عیدی و سنوات سال گذشته خود را دریافت نکردیم در صورتی که بیمارستان پول به شرکت داده ولی شرکت از پرداخت مطابلات ما امتناع می کند هر چی هم به مسئولین بیمارستان می گیم می گن شما شرکتی هستید به ما ربطی نداره تو رو به خدا پیگیری کنید برامون

نبود اتوبوس واحد در خط اتوبوس رانی ميدان شيخ بهايی – متروحقانی

با سلام پيرو درخواست ها و پيگيری هاي مكرر خط توبوس رانی ميدان شيخ بهايی- مترو حقانی با كمبود اتوبوس مواجه است بطوری كه مسافران اين خط در همه ساعات دچار سردرگمی هستند و حتی تابلوی جی پی اس در داخل ايستگاه ها زمان رسيدن اتوبوس را اشتباه نشان می دهد و سر تايم اتوبوسي داخل ايستگاه نمی آيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمنديم در اين خصوص پيگيری بفرماييد

نظام وظیفه

باسلام در سال 97دیوان عدالت قانونی رو اجرا کرد تا کسانی که به اشتباه در یک رشته درس می خوانند به رشته دیگر بروند و معافیت تحصیلی 2بار صادر شود اما گویا بعد چند سال کامل اجرایی نشده لطفا پیگیری کنید. تورو خدااااا

کنکور دکتری ۱۴۰۰

باسلام

با توجه به اینکه کنکور دکتری۹۹با چندماه تعویق برگزار شد و نیز منابع کنکور دکتری۱۴۰۰دیرتر از موعد اعلام شد و همچنین برگزاری دو آزمون در یک مقطع در یک سال خلاف قانون

و مهم تر اینکه شیوع موج چهارم کرونا  و شیوع کرمهای انگلیسی استرس و اضطراب شدیدی رو برای داوطلبان ایجاد کرده

لذا خواهشمندیم که پیگیری بفرمایید تا قبل پایان بهمن کنکور به تعویق بی افته

البته سال گذشته هم دقیقه نود(شب دریافت کارت ورود به جلسه)تعویق را اعلام کردند

باتشکر

بیمارستان تکاب

تکاب شهر اگر از جاده های این شهرستان زرخیز بگذریم تازه به دیگر مشکلات اساسی این شهرستان پی خواهیم برد اگر از سرانه آموزشی آن عبور کنیم و به دردهای دیگر این شهرستان چشم پوشی کنیم . از درد بی درمان بهداشت این شهرستان نمی توان چشم پوشید .14سال از کلنگ زنی بیمارستان می گذرد ریئس جمهور ها می آیند و می روند نمایندگان و استانداران و فرماندارن ومسئولین همینطور! آیا کسی هست که مرا یاری کند یا فقط بر پیکر بی رمقم باید تاخت و برد تا بسوزیم ودم نزنیم.

اجرا نشدن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه پیام نور

با سلام پس از گذشت پنج ماه از تاکنون احکام همسان سازی حقوق برخی از بازنشستگان کشوری از وزارت علوم تحقیقات و فناوری به ویژه بازنشستگان دانشگاه پیام نور صادر نشده است خواهشمندم بذل عنایت بفرمائید رسانه ای گردد شاید کسی به داد دل ما نیز برسد. سپاسگزارم محمد رضا دربندی از بوشهر

تا کی برای چک بلا محل حکم بازداشت صادر نمی شود

خیلی از کلاه برادران میدونن به خاطر کرونا حکم جلب برای چک صادر نمیشه و کلی از مردم چک دارن ولی به اجرای احکام که مراجعه می کنن می گن فعلا گفتن حکم بازداشت صادر  نمی شه باید چکار کرد خواهش پیگیری کنید

استخدام فرزندان ایثارگر

با سلام و احترام. من نیروی قرارداد مستقیم شرکت نفت با 10 سال سابقه هستم. در مورد تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر با حداقل 6 ماه حضور در جبهه که اینجانب شرایطش رو دارم جدیدا گفته شده حتما باید حضور داوطلبانه باشه. خب این انصاف نیس من پدرم 6 ماه حضور داشته حالا چه داوطلبانه چه غیر ... لطفا در این خصوص هم پیگیری بفرمایید.

سیمان

سلام خدمت دوستان عزیز

سیمان در حال حاضر در کارخانه سیمان آبیک با قیمت 18000 تومان عرضه می شه اما همه سیمان میره دست دلال ها

قیمت سیمان تو مصالح فروشی ها الان 38000 تا 50000 تومانه که هیچ دلیلی برای این قیمت وجود نداره

تا دو هفته پیش می گفتن که کارخونه تعطیله الانم کارخونه دو هفته داره کار می کنه اما سیمان پیدا نمی شه

معلوم نیست مسئول نظارت و رسیدگی به این کار کیه

هر بار هم میری کارخونه کسی جوابگو نیست

خواهش می کنم رسیدگی کنید

شکایت علیه شرکت خودرو سازی سایپا

درفروش فوق العاده خردادبرنده شدم وانت نیسان اونوقت 105میلیون بودگفتند زمان تحویل 31شهریور بعدش 160میلیون گرفتند هنوز ماشین هم ندادند ماباید در این مملکت بی صاحب به کجا شکایت کنیم

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ظهر امروز در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، گفت: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی گفت: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 6086933

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟