Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر جوان که مسلط به 2 زبان انگلیسی و آلمانی است در پرونده قتل فجیع مادرش دستگیر  شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 9 شامگاه شنبه 25 بهمن امسال ماموران کلانتری 104 عباس آباد در تماس اهالی یک ساختمان قدیمی از درخواست های کمک زن همسایه خبر دادند.

قتل فجیع مادر

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات به ساختمان قدیمی در خیابان هویزه منطقه عباس آباد رفتند و در ابتدا هر چه در خانه را به صدا در آوردند کسی پاسخگو نبود که ماموران با مشکوک شدن به ماجرا با هماهنگی مقام قضایی حکم ورود به خانه را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پلیسی وقتی وارد خانه شدند با زن 66 ساله ای که پاهایش بسته شده بود و روی سرش آثار ضربات محکم و در چند قدمی این زن تلفن خورد شده ای وجود داشت که نشان از آن داشت که مادر خانواده با ضربات محکم تلفن و کنترل تلویزیون به قتل رسیده است.

این در حالی بود که در گوشه خانه پسر 29 ساله ای نشسته و سکوت کرده بود که فرضیه های پلیسی نشان از آن دارد که پسر جوان مادرش را به طرز هولناکی به قتل رسانده است.

درخواست کمک قبل از قتل

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست در حالی که پسر خانواده سکوت کرده بود به سراغ همسایه ها رفتند و مشخص شد مادر خانواده از دقایقی قبل از حضور ماموران با فریادهای بلند و صدا کردن همسایه ها درخواست کمک کرده اما همسایه با توجه به اینکه درگیری خانوادگی است به کمک زن همسایه نرفتند اما با ادامه دار بودن و طولانی شدن درخواست کمک، همسایه با پلیس تماس گرفته اند اما دیگر دیر شده بود و زن همسایه به طرز هولناکی به قتل رسیده بود.

پسر جوان سکوت کرده بود و با دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر بازداشت و به اداره آگاهی تهران منتقل شد.

سکوت در قتل مادر

پسر 29 ساله که پدرش یک پزشک داروساز بوده و سالها قبل فوت کرده و صاحب یک داروخانه در تهران است و خواهرش در خارج از کشور زندگی می کند و الیاس همراه مادرش در منطقه عباس آباد زندگی می کند.

الیاس مسلط به زبان آلمانی و انگلیسی است و سالها قبل پس از گرفتن مدرک لیسانس در رشته مهندسی نفت برای ادامه تحصیل به کشور آلمان رفته اما از سال قبل بخاطر شیوع ویروس کرونا به ایران بازگشته است.

جن در بدن مادرم بود !

الیاس که در تحقیقات پلیسی به قتل مادرش اعتراف نکرده است در تحقیقات پلیسی عنوان کرد که در بدن مادرم جن وجود داشت.

پسر جوان که سابقه بیماری دارد و خواهرش در تماس با پلیس این بیماری را تایید کرده است. الیاس تاکید دارد که مادرش را دوست دارد و هنوز می گوید نمی دانم مادرم فوت کرده یا چه کسی او را به قتل رسانده است.

این ادعاها در حالی است که شواهد و مدارک پلیسی نشان از آن دارد که الیاس با تلفن خانه و کنترل تلویزیون مادرش را به طرز هولناکی به قتل رسانده است.

زندان برای کمک نکردن به دیگری

بازپرس مصطفی واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران در حالیکه دستور داد تا پسر جوان در قتل مادرش در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرد در خصوص عدم کمک کردن همسایه ها گفت: طبق قانون کمک کردن وظیفه است و عدم کمک جرم محسوب می شود.

وی افزود: اگر کسی در کمک کردن به مصدوم یا رفع مخاطرات جانی اقدام نکند یا بهتر است بگوییم کسی برای برطرف شدن خطر جانی کسی کار نکند از نظر قانونی به پرداخت جریمه و زندان محکوم می شود.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده جنایی در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل قتل درگیری خانوادگی جن زندان اخبار حوادث قتل مادر پسر فجیع عباس آباد کرونا سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا دختر مرد تجاوز کرونا ویروس بازیگر سینما و تلویزیون مادر آزار و اذیت قتل قیمت آگاهی تهران قتل مادر پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود را جهت شروع دوباره لیگ از روز ۶ فروردین شروع کرده و آبی پوشان قرار است تا قبل از دیدار برابر مس رفسنجان یک یا دو بازی تدارکاتی را هم در دستور کار خود قرار دهند.

۴ ملی پوش استقلال که در اردوی تیم ملی حاضر بوده و به ترکمنستان سفر کرده بودند روز گذشته به تهران بازگشتند.

روزبه چشمی بعد از بازگشت در تمرینات حضور پیدا کرد، ولی سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی قرار است از امروز در تمرین حاضر شوند.

البته آن‌ها درخواست یک روز استراحت بیشتر را داده بودند که کادر فنی با توجه به حساسیت بازی‌های باقی مانده لیگ و دیدار برابر مس رفسنجان از آنان خواست که از امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه ۱۸ فروردین و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

آخرین دیداری که این دو تیم با یکدیگر برگزار کردند در مرحله یک هشتم جام حذفی بود که استقلال در رفسنجان مقابل مس شکست خورد و از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • وقتی دعای مادر باعث بازگشت فرزندش از مرگ شد + فیلم
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید