Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@02:53:04 GMT

خودکشی دختر ورزشکار تهرانی بخاطر پسر عمه بد سرشت!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۴۸۱۲

تحقیق درباره پرونده جنایت سیاهی که منجر به خودکشی دختر ورزشکار شد در دادگاه ادامه دارد .

به گزارش رکنا، سال گذشته دختر ورزشکاری به کام مرگ فرو رفت و رسانه‌ها مرگ وی را ایست قلبی اعلام کردند . با گذشت چند ماه از مرگ دختر مدال آور ، پدر و مادر وی به پلیس آگاهی رفتند و شکایتی را مطرح کردند.

مادر وی گفت :چندماه بعد از مرگ دخترم، در اتاق خواب او دست نوشته ای پیدا کردم که با خواندن آن شوکه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخترم در نامه ای نوشته بود تحت آزار یک شیطان قرار گرفته و چون نمی توانست این ماجرا را تحمل کند در سکوت و تنهایی به استقبال مرگ رفته است.

این زن در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: دخترم در نامه عامل جنایت سیاه را معرفی کرده و گفته بود پسر عمه اش او را آزار داده و خواهر و مادر او نیز از این جریان مطلع هستند .

با این شکایت پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قضات دادگاه ازکارشناسان پزشکی قانونی قانونی خواستند تا به بررسی نمونه های کشف شده بپردازد .

در این میان پسر عمه قربانی با دستور قضایی به عنوان متهم بازداشت شد اما جنایت سیاه را انکار کرد .

پسرجوان گفت :من هرگز دختر دایی ام را آزار نداده ام و نمی دانم چرا او در نامه چنین موضوعی را مطرح کرده است .من حتی حاضرم برای انجام معاینات به پزشکی قانونی بروم تا بی گناهی ام اثبات شود.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد نمونه های بدست آمده از جنایت سیاه با متهم جوان مطابقت ندارد وی آزاد شد.

اما چون کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کرده بود دختر جوان قبل از خودکشی تحت آزار قرار گرفته است تحقیقات درباره این پرونده و برای افشای راز جنایت سیاه آغاز شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا خودکشی دختر ورزشکار پسرعمه استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا پزشکی قانونی جنایت سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد خاتمی: پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی شجاعانه و قانونی بود

رئیس‌ دولت اصلاحات گفت: پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمد خاتمى رئیس دولت اصلاحات در جمع مشاوران خود با اشاره به انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین المللی صورت گرفت.

وی ضمن تایید این اقدام و تمجید از آن افزود، این اقدام پاسخی بود به حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به کنسولگرى ایران که منجر به شهادت سرداران رشید سپاه و تنی چند از هموطنان ما شده بود.

خاتمی گفت: عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین المللی انجام دهد و نهادهای بین المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می ماند.

وى با بیان اینکه حفظ امنیت و ثبات منطقه و تنش زدائی از اولویت های جمهوری اسلامی است افزود، در عملیات ایران هدف قرار نگرفتن مناطق مسکونى و اقتصادى کاملاً مراعات شد و پهپادها و بخصوص موشکهای ایران از گنبد آهنین اسرائیل و پوشش چندلایه بازدارنده فوق العاده پرهزینه آمریکا و بعضى کشورهاى اروپایى و منطقه ای براى دفاع از اسرائیل عبور کردند، نشان داده شد که جمهورى اسلامى توان و تدبیر لازم در تأمین منافع خود و برخورد با تجاوز و جنایت را دارد.

خاتمى در پایان اظهار امیدواری کرد که با قطع جنایت های رژیم اشغالگر و برقراری آتش‌بس، مردم مظلوم غزّه از این وضعیت پررنج و عذاب رهایی یابند و منطقه که سخت نیازمند امنیت و پیشرفت است روی آرامش را ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • روزی برای تورم ۳۰ درصدی فریاد «وااسلاما» سر می‌دادند
  • پاسخ ایران به جنایت اسرائیل شجاعانه، منطقی و قانونی بود
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • توضیح منبع آگاه درباره مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی!
  • محمد خاتمی: پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی شجاعانه و قانونی بود
  • واکنش سید محمد خاتمی به عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • حمایت صریح محمد خاتمی از پاسخ ایران به اسرائیل
  • نقاشی هنرمندانه و زیبای یک معلم روی تخته سـیاه
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس