Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:25:56 GMT

هفت هزار و ۹۹۳ خودرو متخلف در ایلام جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۴۸۵۶

هفت هزار و ۹۹۳ خودرو متخلف در ایلام جریمه شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه اظهار داشت: طرح تشدید نظارت و کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی در جاده‌های برون شهری استان در دستور کار این پلیس قرار گرفته و ماموران بدون اغماض با متخلفان برخورد می‌کند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هفت هزار و ۹۹۳ وسیله نقلیه فاقد معاینه فنی در جاده‌های ایلام اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: خودروهای فاقد معاینه فنی به مبلغ ۵۱۰ هزار ریال جریمه می‌شوند.

سرهنگ همتی زاده افزود: چنانچه خودرویی دارای گواهی معتبر معاینه فنی باشد و در طول مدت اعتبار معاینه، خودروی وی در اثر فرسودگی قطعات و یا حوادث ترافیکی دچار عیب و نقص فنی شود،مالک وسیله نقلیه باید پس از رفع نقص خودرو برای اخذ مجدد معاینه فنی به مراکز مکانیزایسون معاینه فنی مراجعه و اقدام کند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا استان ایلام جریمه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا استان ایلام جریمه کرونا پلیس راهور ناجا استان ایلام جریمه کرونا اخبار کنکور معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده مشاور املاک متخلف به اتهام ثبت نکردن کد رهگیری در سامانه، صادر نکردن فاکتور و اضافه دریافتی وجه کمیسیون، در شعبه دوم تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   رحمت الله عالمی نژاد افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر نصب پارچه تخلف بر سر در واحد صنفی، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   او ادامه داد: این گزارش را بازرسان سازمان صمت استان پس از بازرسی از واحد صنفی مشاور املاک تهیه و برای رسیدگی به این اداره ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه