Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارچلو لیپی به تحلیل این فصل سری آ پرداخت. 

مارچلو لیپی، مربی اسطوره ای سابق یوونتوس و ایتالیا در آستانه آغاز بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مورد مدعیان این فصل به Radio 1 گفت:

به نظر من بایرن مونیخ و منچسترسیتی کمی از سایرین جلوتر هستند. بایرن بهترین تیم اروپا را دارد و سیتی در 16 بازی پیاپی لیگ برتر پیروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو خطرناک ترین تیم های این فصل هستند. 

در سری آ این فصل رقابت بسیار جذاب دنبال می شود و شب گذشته اینتر با آنتونیو کونته توانست بالاتر از میلان صدرنشین شود. لیپی در این مورد گفت:

فصل عجیبی است. اینتر 50 امتیاز دارد، رم و ناپولی 43 امتیاز دارند و یووه یک بازی کمتر انجام داده است. 4-5 تیم تا پایان برای قهرمان می جنگند. یووه هنوز باید هویت خود را پیدا کند. تیم تغییرات زیادی داشته و آنها این شانس را نداشته اند تا بتوانند روش های جدید را امتحان کنند. میلان هنوز در کورس قهرمانی است. آنها فقط 1 امتیاز با صدر فاصله دارند. روسونری مشکلات خود را که قبلا داشت، حل کرد و در ژانویه هم بازیکنانی اضافه کرد تا ترکیب عمق بگیرد. آنها حالا با تجربه تر، آگاه تر و با اعتماد به نفس بیشتر بازی می کنند. 

از لیپی در مورد شکست عجیب 2-0 میلان مقابل اسپتزیا سوال شد و او پاسخ داد:

تیم وینچنزو ایتالیانو بهترین فوتبال را در ایتالیا ارائه می دهد. آنها شایسته تحسین هستند. اسپتزیا سریع و خشن است. بیش از هر تیمی از تماشای بازی آنها لذت می برم. 

اخبار داغ 

سیدجلال حسینی: اشتباه بچه گانه عیسی آل کثیر باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند تلاش یک عضو استقلال برای تصاحب جایگاه محمود فکری خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تکذیب شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول سرخیو راموس در یک قدمی جدایی از رئال مادرید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم