Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@03:50:58 GMT

سامانه بارشی در راه خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۵۰۹۴

آفتاب‌‌نیوز :

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: تا روز سه‌شنبه جوی نسبتا پایدار بر استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب مه رقیق یا غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود. ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه سبب افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق به ویژه در مناطق شمالی و شرقی، وزش باد متوسط تا شدید، احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات و سبب آبگرفتگی معابر و طغیان مسیلها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه وزش بادها متوسط تا شدید خواهد بود و برخاستن گردوخاک در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی دور ازانتظار نیست. ازروز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده افت 6 تا 10 درجه سانتیگراد دما در استان پیش‌بینی می‌شود. در شبانه‌روز گذشته آبادان با 29 و ایذه با 4.7 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده‌اند. طی شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به 26.8 و حداقل به 10.2 درجه سانتیگراد رسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خوزستان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پایداری جو در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : در این ایام در مناطق مرتفع شرقی و شمالی احتمال ابرناکی و رگبار‌های پراکنده همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود : شمال خلیج فارس تا اواسط روز یکشنبه نیمه مواج و پس از آن تا اوخر روز دوشنبه مواج خواهد بود. از فردا تا روز دوشنبه در مناطق جنوبی و ساحلی و تا حدودی مرکزی استان افزایش رطوبت مورد انتظار است.

وی گفت : سامانه بارشی ضعیفی از اواسط روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۲ و ایذه با ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۶.۲ و کمینه دمای ۲۰.۲ درجه سانتیگراد رسیده است. "

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران