Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف الله پور سرپرست باشگاه نساجی مازندران در ارتباط با شرایط این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه امسال در لیگ، نیم فصل اول خوبی را نداشتیم. امیدوارم در نیم فصل دوم و با حمایت مسئولان و مردم که حامیان اصلی باشگاه نساجی مازندران هستند بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم و تیم پر طرفدار نساجی را در لیگ برتر نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اوایل فصل تعویق بازی ما با پرسپولیس به دلیل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد روند رو به رشد ما متوقف شود. در شرایط کنونی هم با توجه به لغو احتمالی بازی‌های تیم ملی نمی‌دانیم که برای چه مسئولان سعی در برگزاری سریع لیگ برتر دارند.

او ادامه داد: قانون این است که بعد از نیم فصل تیم‌ها باید استراحت کنند و به نقل و انتقالات خود بپردازند. اگر قرار بود که بازی‌های تیم ملی در فروردین برگزار شود ما مشکلی با برنامه لیگ نداشتیم.

سیف الله پور در ارتباط با وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی عنوان کرد: خوشبختانه با حمایت استاندار مازندران قرار است که ورزشگاه شهدای ساری را آماده کنیم تا به راحتی بتوانیم چمن ورزشگاه وطنی را با سرعت بیشتری به چمن طبیعی تغییر دهیم.

بیشتر بخوانید 

محمود فکری همچنان روی نیمکت استقلال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!

به گزارش ورزش سه، اولین بازی گلر جوان سرخپوشان در ورزشگاه ازادی مصادف با سومین کلین شیت رفیعی در فصل جاری شد. جالب آنکه پرسپولیس در حالی در ورزشگاه آزادی با دروازه بانی غیر از بیرانوند بازی را شروع کرد که آخرین بار این اتفاق ۶۸۱ روز قبل  و زمانی که هنوز بیرانوند به پرسپولیس نیامده بود رخ داد بود.

آن هم در دیدار هفته آخر پرسپولیس در لیگ بیست و یکم مقابل فجر که شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود گذشتند. در آن دیدار احمد گوهری درون دروازه پرسپولیس ایستاده بود. آن بازی در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

اگرچه که بیرانوند فصل قبل و در دیدار مقابل آلومینیوم اراک در آخرین دقایق نیمه نخست از زمین اخراج شد اما در تمام بازی های تیمش در ورزشگاه آزادی به میدان رفته بود و تنها دیدار مقابل صنعت نفت در آبادان را به دلیل محرومیت از دست داد.

دو غیبت بیرو در فصل جاری نیز در بازی های خارج از خانه سرخپوشان مقابل ذوب آهن و گل گهر رقم خورده بود تا حالا پرسپولیس بعد از نزدیک به دوسال بدون بیرانوند در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

دیگر خبرها

  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • مخالفت سازمان لیگ با تعویق 7 بازی لیگ یک به رغم ممنوعیت پرواز
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!
  • گفت‌وگو با کمک داور پرسپولیس - ملوان که اشتباه گرفته شد!
  • پرسپولیس بعد از ۶۸۱ روز بدون بیرانوند در آزادی!
  • این تیم با این روند قهرمان لیگ برتر می‌شود | «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند