Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، به استحضار دانشجویان، اساتید و همکاران گرامی دانشگاه آزاد اسلامی میرساند، امروز دوشنبه 27 بهمن ماه به دلیل اقدام غیرحرفه ای شرکت پیمانکار مبنی بر کاهش پهنای باند اینترنت دانشگاه از 8Gbps به 100Mbps، امتحانات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در ساعت 13:45 الی 14:45 دچار اختلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است که اختلال مذکور صرفا به دلیل کاهش پهنای باند از طرف شرکت مذکور بوده و ارتباطی به سامانه آموزش مجازی دانشگاه ندارد.

دانشگاه آزاد اسلامی از بابت مشکل پیش آمده از تمامی دانشجویان، اساتید و همکاران محترم دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه عذرخواهی می کند و به جد در حال تدبیر برای جلوگیری از تکرار مجدد این مشکل است.

دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد که ضمن برگزاری کلاسهای بالغ بر 1میلیون دانشجو در سامانه های مجازی، بزرگترین دانشگاه مجازی خاورمیانه است و در ایام امتحانات ترم جاری هم حدود 4میلیون نفر-آزمون در سامانه های مجازی دانشگاه با موفقیت برگزار کرده و ضمن پذیرش برخی ضعفها و اشکالات در سامانه های مجازی خود، به جد به دنبال ارتقای سامانه و ارائه سرویس بهینه درخور شان دانشجویان، اساتید و همکاران محترم است.

لازم به ذکر است برای آزمون هایی که در ساعت مذکور دچار اختلال شده، برنامه ریزی و هماهنگی توسط واحدهای دانشگاهی صورت گرفته و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1089445 برچسب‌ها امتحانات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی پهنای باند شرکت های اینترنتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امتحانات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی پهنای باند شرکت های اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی مجازی دانشگاه پهنای باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اکبر پیرستانی معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در هشتمین رویداد نوآورانه «ترنج» که با هدف توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان برگزار شده بود، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های دانشگاه آزاد، مهارت‌آموزی است و دنبال خلّاقیت و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه هستیم.

وی افزود: به‌عنوان دانشگاهِ پیشرو، مبدع طرح پیش رو هستیم و تمایل داریم دانشجویان در کنار تحصیل مهارت‌آموزی هم داشته باشند و تیم‌هایی را پیدا کنند و کارآفرینی کنند.

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: اتفاقات بسیار خوبی در دانشگاه رقم خورده و دنبال جذب و اشتغال دانشجویان خود پس از تحصیل هستیم؛ از این رو طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل)) را رقم زدیم.

پیرستانی افزود: یکی از امتیازات طرح پویش این است که اگر دانشجو در دوران دانشجویی وارد محیط واقعی کار شود؛ از منظر میزان دستمزد و حقوق مقایسه نمی‌کند و در انجام کار راحت‌تر است، همچنین در بررسی‌های صورت گرفته در مراکز کارآفرینی و به دلیل اینکه ارتباط و تعامل بین دانشجو و صنعت اتفاق نمی‌افتاد؛ عملاً تناسب بین علاقه و شغل بررسی نمی‌شد، اما اکنون کارشناسان
شرکت‌های بزرگ با حضور در دانشگاه با دانشجو مصاحبه کرده و از توانمندی‌ها و علایق دانشجو برای حضور در عرصه اطلاع پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: این پروسه دو امتیاز دارد؛ نخست اینکه دانشجو پس از گذار از فیلتر‌های مورد نظر وارد دستگاه مورد نظر شده و حضور ماندگارتر و مفیدتری خواهد داشت و هم اینکه برای صنعت یا آن مؤسسه تولیدی این اطمینان حاصل می‌شود که حمایت معنوی دانشگاه پشت سر دانشجوست و به‌لحاظ حفظ اموال و دستاورد‌های علمی و اختراعات به یک اطمینان خاطری می‌رسد.

معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: پایان‌نامه‌ها را نیز هدفمند و با شناسایی مشکلات صنایع موضوعات را احصاء کردیم تا کاربردی کنیم؛ به این صورت که یا قابلیت تبدیل شدن به صنعت داشته باشد یا گره‌ای از صنعت باز کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • فیلم| خبر خوش وزیر ارشاد برای دانشجویان و اساتید
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد