Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@14:48:49 GMT

علت گرانی مرغ در لرستان چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۵۸۰۴

معاون امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی لرستان گفت: میزان جوجه ریزی در ماه‌های گذشته و فعلی نسبت به سال گذشته رشد داشته بنابراین با کمبود مرغ در بازار مواجه نیستیم و این افزایش قیمت بیشتر به علت مشکلات حوزه توزیع مرغ و افزایش نرخ مرغ در استان‌های همجوار است.

محمد علی جعفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: طی روزهای گذشته شاهد افزایش قیمت مرغ در سراسر کشور بودیم و همین موضوع باعث افزایش قیمت در لرستان نیزشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قیمت مرغ مصوب کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، افزود: طی ماه‌های گذشته  قیمت مرغ در لرستان همواره کمتر از نرخ مصوب بود اما در روزهای گذشته این قیمت افزایش داشته است.

معاون امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: برای کنترل قیمت فعلی در استان مصوب شده که قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده به ۱۵ هزارو ۵۰۰ تومان برسد این کار در راستای جلوگیری از خروج مرغ با توجه به بالا بودن قیمت مرغ در استان‌های همجوار است.

جعفرپور با اشاره به اینکه نهاده دامی مورد نیازمرغداران به صورت ۱۰۰ درصد برای مدت ۴۰ روز تامین می‌شود، تصریح کرد: میزان جوجه ریزی در ماه‌های گذشته و فعلی نیز نسبت به سال گذشته رشد داشته بنابراین با کمبود مرغ در بازار مواجه نیستیم و این افزایش قیمت بیشتر به علت مشکلات حوزه توزیع مرغ و افزایش نرخ مرغ در استان های همجوار است.

وی خاطرنشان کرد: روزانه ۱۳۰ تا ۱۴۰ تن مرغ وارد بازار استان می‌شود و با توجه به جوجه ریزی‌ها انجام شده انتظار داریم قیمت این محصول در هفته‌های منتهی به سال جدید حالت تعادلی به خود بگیرد.

فارس/

برچسب ها: محمدعلی جعفرپور ، جهاد کشاورزی لرستان ، لرستان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MhE

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: جهاد کشاورزی لرستان لرستان افزایش قیمت قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • قیمت جهانی نفت چقدر افزایش یافت؟
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو