Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا تابش شامگاه دوشنبه در نشست گزارش عملکرد طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر زاهدان با اشاره به اینکه ۱۰ هزارواحد مسکونی طبق مصوبه باید ساخته و وام مربوطه داده شود اظهارداشت: ۱۵۰ میلیارد تومان نیز در زمینه عمرانی در این مناطق مصوب شده که از این میزان تا کنون ۱۰۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با اعتبارات تخصیص یافته برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی در زاهدان که توسط شهرداری، بنیاد مسکن و راه شهرسازی انجام شده چهره این مناطق تغییر کرده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم و معلوم نیست که این فرصت‌ها دیگر تکرار شود افزود: تخصیص اعتبارات عمرانی در مناطق حاشیه شهرها سودی برای برای بازسازی خانه‌های مسکونی مردم ندارد بلکه باید برای این خانه‌ها پروانه ساخت اخذ و سپس به بانک برای دریافت وام معرفی شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: شرایط همیشه این‌گونه نیست و فرصت‌ها بویژه در حوزه شهر زاهدان و چابهار اگر به موقع استفاده نشود حتما آسیب خواهد بود.

احمدعلی موهبتی افزود: در تفاهم‌نامه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی سال ۹۷ همزمان با سفر معاون اول رییس جمهوری امضا شد در آن وظایفی برای همه در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها تاکید بر اینکه استانداری مکلف است سازوکار لازم را برای واگذاری زمین‌های متعلق به شهرداری در منطقه هدف بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان را فراهم کند.

وی با اشاره به ساخت ۱۱ هزار مسکن اقشار محروم روستایی که توسط بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان در حال انجام است گفت: معرفی به بانک بیش از ۱۱هزار، پی‌کنی ۲ هزارو ۷۳۸، فونداسیون ۲ هزارو ۴۴۱، اسکلت پنج هزارو ۵۵۳،سقف هشت هزار و ۱۳۲ و درب و پنجره ۶ هزارو ۳۶۵ واحد انجام شده که این مهم نشان می‌دهد که  کار با وجود این پراکندگی که در سطح روستاهای این استان بوده انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه سیل به رغم مشکلات و گرانی‌های به وجود آمده عملکرد بنیاد مسکن خوب و قابل تقدیر است تصریح کرد: ولی نگرانی از بابت افزایش قیمت‌ها وجود داشت که با این افزایش تسهیلات به ۱۰۰ میلیون تومان و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض قطعا کمک‌کننده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی زاهدان اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی زاهدان سیستان و بلوچستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی زاهدان اقشار حاشیه اخبار کنکور سیستان و بلوچستان بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان پرونده تخلف برای ۹ واحد صنفی و‌ خدماتی تشکیل شده است. - اخبار استانها -

ایرج حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در قالب نظارت برمساجد، نمازخانه‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، فروشگاه‌ها، تاسیسات خدماتی، مراکز امداد خودرو و ... به صورت محسوس و نامحسوس و با هدف نظارت بر نصب قیمت کالا تاریخ اعتبار مصرف کالا، برخورد با گران‌فروشی و ... در محورهای ارتباطی سطح استان از طریق انجام گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان اداره‌کل صمت، اداره‌کل راهداری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای این طرح نظارتی تاکنون برای 9 واحد صنفی به علت عدم نصب قیمت بر کالا، نداشتن نرخنامه معتبر و فروش کالای تاریخ مصرف گذشته در سطح استان پرونده‌های تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده، افزود: گشت‌های مشترک نظارتی در تمامی محورهای مواصلاتی در سطح استان در حال انجام است.

حسن‌پور عنوان کرد: مردم استان و‌ مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران فروشی، عدم درج قیمت بر کالا و ... مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره‌کل صمت استان به شماره 124 گزارش کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود