Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@15:15:00 GMT

پرسپولیس با کامیابی نیا به کمال رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۶۷۰۳

پرسپولیس با کامیابی نیا به کمال رسید

حضور کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس در قلب دفاع این تیم به جای محمدحسین کنعانی زادگان پیروزی‌های متوالی سرخپوشان در لیگ برتر را به همراه داشته است.

به گزارش مشرق، مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان و دوری طولانی مدت او از حضور در قلب دفاع پرسپولیس در کنار سید جلال حسینی باعث شد تا کادر فنی این تیم تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در جریان باخت دو بر یک تیمش مقابل آلومینیوم اراک از مهدی شیری و سید احسان حسینی به عنوان مدافعان میانی استفاده کرده بود پس از عملکرد نامطلوب آنها تصمیم به حضور کمال کامیابی نیا در کنار سید جلال حسینی گرفت.

این تصمیم منجر به چهار پیروزی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر شد تا سرخپوشان پس از فراز و نشیب‌های خود در ابتدای فصل در مسیر بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

کارنامه کامیابی نیا در دفاع پرسپولیس با ثبت سه کلین‌شیت در چهار بازی قابل قبول بوده است. حضور این بازیکن در کنار سیدجلال باعث شد تا حامد لک تنها یک بار و آن هم در جریان بازی با ماشین سازی گل دریافت کند.

با این حال کامیابی نیا منتظر بازگشت کنعانی زادگان است تا بار دیگر به عنوان هافبک دفاعی در جمع بازیکنان خط میانی پرسپولیس حاضر شود.

کنعانی زادگان قرار است از بازی بعدی این تیم مقابل گل گهر سیرجان با صلاحدید کادر فنی در جمع ۱۱ مرد اصلی قرار بگیرد اما اگر این بازیکن نتواند همچنان به آرایش دفاعی سرخپوشان بازگردد باز هم شاهد حضور کامیابی نیا در آخرین بازی دور رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر خواهیم بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر کمال کامیابی نیا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی کنعانی زادگان کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد.   به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.   ترکمنستان صفر - ایران یک   گل‌ها: مهدی قایدی در دقیقه ۵+۴۵ برای ایران.   کارت زرد: محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۹ از ایران و دوردیف در دقیقه ۳۷ و در دقیقه ۴۰ از ترکمنستان.   کارت قرمز: -   ترکیب ایران: حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسیی کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌الهی، محمد قربانی (۶۹ امید نورافکن)، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی (۶۹ علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.   ترکیب ترکمنستان: رستم آهالیف، جلدیف، واچمیرات آناگولیف، باسیموف، قربانوف، میرزا بیک‌نظروف، تیمور چاریف، تیمور بایوف، ارسلان امانوف، دیدار دوریدیف و عبدالرحمانوف.   شرح گل:   در دقیقه ۵+۴۵، روی ارسال بلند محمد حسین کنعانی‌زادگان، درون محوطه جریمه ترکمنستان مهدی طارمی با سر پاس زیبایی را برای قایدی ارسال کرد و این بازیکن هم با شوت پای راست دروازه ترکمنستان را باز کرد.   تیم ملی ایران با این برد در گروهش ۱۰ امتیازی شد و به همراه ازبکستان، ضمن صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، به مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ نیز صعود کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استوری کنعانی زادگان؛ خدایا شکرت که هستی! + عکس
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد