Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@15:30:05 GMT

کشفیات 52 درصدی مواد مخدر در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۷۲۵۷

کشفیات 52 درصدی مواد مخدر در کرمان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: کشفیات مواد مخدر در این استان طی سال جاری با رشد ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، از ۱۰۶ تن در سال گذشته به ۱۶۱ تن در سال جاری رسیده است.

سرهنگ بدیع الله سلیمانی شامگاه دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: از مجموع مواد مخدر کشف شده در استان کرمان، بیشترین کشفیات مربوط به تریاک با ۱۳۷ تن وزن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رشد ۲۶ درصدی برخورد با باندهای توزیع و قاچاق مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: برخورد با معتادان متجاهر نیز سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

معاون فرماندهی انتظامی استان کرمان از وجود حدود سه هزار معتاد متجاهر در این استان خبر داد و تصریح کرد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر نیز طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل پنج درصد و دستگیری خرده فروشان نیز چهار درصد افزایش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان نیز گفت: به منظور راه اندازی کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر نیز مجوز لازم از سوی وزارت بهداشت صادر شده است.

محمدرضا انارکی محمدی بر ضرورت تکمیل اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنده کرمان واقع در محدوده بین کرمان و رفسنجان تاکید کرد و اظهارداشت: تکمیل این پروژه نیازمند نگاه ویژه مدیران کشوری و استانی است.

وی تاکید کرد: استان کرمان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

تمام فرمانداران استان کرمان نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این  نشست حضور داشتند.ایرنا 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان کرمان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی بهبهان گفت:در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و رصد مستمر قاچاقچیان مواد مخدر، از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادمخدر مطلع شدند.

 سرهنگ محمد قاسم رحیمی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان طی عملیاتی خودرو پراید را در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد