Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@13:44:06 GMT

آیفون ۱۳ اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۲۷۲۵۹

آیفون ۱۳ اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

شایعات منتشر شده در مورد آیفون ۱۳ نشان می‌دهد که این گوشی به صفحه نمایش همیشه روشن ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد صفحه نمایش آیفون ۱۳ نسبت به آیفون‌های قبلی، پیشرفت زیادی خواهد داشت. بر اساس شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش همیشه روشن ۱۲۰ هرتزی خواهد بود که مصرف باتری بسیار کمی دارد و بر اساس فناوری سیلیکون پلی کریستال در دمای پایین ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه نمایش آیفون ۱۳، صفحه قفل گوشی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و می‌تواند اطلاعاتیبه کاربران ارائه دهد. این اطلاعات می‌تواند شامل ساعت و شارژ باتری باشد. کاربران می‌توانند در صورت تمایل اعلان‌ها را نیز مشاهده کنند. اعلان‌های جدید به صورت پاپ آپ موقت روی صفحه نمایش دیده می‌شود.

علاوه بر این به نظر می‌رسد دوربین‌های آیفون ۱۳ نیز بهبود پیدا خواهد کرد. به عنوان مثال دوربین فوق عریض در نور کم، عملکرد بهتری خواهد داشت. همچنین به احتمال زیاد "مگ‌سیف" (شارژ بی‌سیم) بهتری نیز برای آیفون‌های بعدی راهی بازار می‌شود. آیفون ۱۳ از نظر طراحی تفاوت چندانی با آیفون ۱۲ نخواهد داشت.

بر اساس بعضی شایعات، آیفون‌ها بعدی از ناچ باریک‌تر و کوچک‌تری برخوردار خواهند بود و ممکن است حسگر اثرانگشت آن‌ها نیز زیر صفحه نمایش قرار گیرد. هنوز مشخص نیست که این شایعات حقیقت دارند یا خیر. علاوه بر این زمان زیادی تا معرفی آیفون‌های بعدی باقی مانده است. بنابراین شرکت اپل می‌تواند مشخصات سخت افزاری این مدل گوشی‌ها را تغییر دهد.

کد خبر 475347

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی علم و فناوری گوشی هوشمند گوشی اپل آیفون ۱۳ آیفون ۱۳ اپل گوشی آيفون 13 معرفی گوشی جدید محصولات اپل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صفحه نمایش آیفون ۱۳ آیفون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟