Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، برگزاری آزمون ایثار در سه استان شمالی کشور با توجه به آمار بیماری کرونا، به تعویق افتاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ولی پور گفت: درجه «ایثار»، بالاترین درجه داوطلبان جمعیت هلال احمر است که سالیانه برای ارتقا درجه نجاتگران یک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: این آزمون هرساله به صورت متمرکز برگزار می‌شد، اما در سال جاری با توجه به همه گیری ویروس کرونا، سه تیم ده نفره متشکل از بهترین داوران و مربیان ما، استان به استان سفر کرده و از واجدین شرایط آزمون گرفتند.     رییس سازمان امداد و نجات ادامه داد: در حال حاضر این آزمون در تمام استان‌ها برگزار شده است، اما در سه استان شمالی شامل گلستان، مازندران و گیلان انجام این آزمون با مشکلاتی رو به رو است.   ولی پور اظهار کرد: مقرر بود برگزاری آزمون تا پایان بهمن ماه خاتمه یابد، اما با توجه به میزان مبتلایان به ویروس کرونا، این امر محقق نشد و در تلاشیم تا دهم اسفند آزمون در سراسر کشور پایان یابد.   این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری آزمون ایثار برای بانوان داوطلب بیان کرد: این آزمون برای خانم‌ها به صورت متمرکز در اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود.     رییس سازمان امداد و نجات ادامه داد: پس از برگزاری آزمون در سه استان باقی مانده، اسامی دریافت کنندگان درجه ایثار اعلام می‌شود.   بنابر اعلام رییس جمعیت هلال احمر، در سال جاری از بین افرادی که درجه ایثار دارند، عده‌ای در این سازمان مردم نهاد به حالت قراردادی، استخدام می‌شوند، به همین دلیل این آزمون از اهمیت بالایی برخوردار است.   انتهای پیام/ منبع: میزان
 

منبع: دانا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود