Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جلسه هم اندیشی و تبادل اطلاعات طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی ملی توسعه مشاغل خانگی با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در محل سالن اجتماعات جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در خصوص اجرای طرح‌های اشتغالزایی در استان، گفت: تولیدکنندگان، شرکت‌ها، صاحبین کسب و کار و تعاونی ها به عنوان پیشران خیرینی هستند که بدون هیچ گونه چشم داشتی فن کاری خود را در اختیار دیگران قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به این که جهاد دانشگاهی در ایجاد رشته‌های شغلی نوآورانه موفق عمل کرده است، تصریح کرد: این موفقیت باید در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به خوبی دیده و تنوع رشته‌ای براساس نیازهای موجود ایجاد شود .
کشاورزی ادامه داد: زنان سرپرست خانوار یکی از مهمترین اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که مقدار قابل توجهی از جمعیت را تشکیل می دهند، بیان کرد: این قشر به دلیل چند نقشی بودن و نیز وظیفه مهم تأمین معاش خانوار از اهمیت ویژه‌ای در برنامه‌ریزی های توسعه ای برخوردار هستند و خوشحالیم که ماحصل توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاددانشگاهی و دفتر امور بانوان و خانواده مبتنی بر الگوی توسعه مشاغل خانگی شکل گرفته است.
کشاورزی همچنین به توسعه بازار داخل استان با ارتباط گیری موثر و در سطح ملی با تداوم این ارتباط‌ها با تسهیل گری جهاد دانشگاهی و تولید محصولات با تاسی از شرایط بازار تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار کار و رفاه اجتماعی اداره کل تعاون استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه که به ریاست مهندس شریفی مدیر دفتر سیستم‌های کنترل و انرژی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، در خصوص بررسی عملکرد شاخص دفاتر انرژی آب و فاضلاب ۴ استان انجام و پس از ارائه گزارشات، موارد مطرح شده مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

همچنین در این جلسه برنامه‌های اجرایی این دفتر در سال ۱۴۰۳ مورد یحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
همچنین در این جلسه در خصوص کاهش مصرف انرژی، پایداری برق و کاهش ریسک در تجهیزات بخش انرژی، چرخه طول عمر الکترو پمپ و افرایش راندمان، بازسازی تاسیسات با ریسک بالا، افزایش تاب آوری تاسیسات از نظر انرژی و نیز بروز رسانی سند پایداری برق در سال ۱۴۰۳ موارد لازم مطرح و تصمیمات لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • توانمندسازی اقتصادی زنان اتحادیه کشورهای عضو آیورا
  • برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور