Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه میادین میوه و تره بار به عنوان مرکز تجمع انسانی و تردد افراد از شهرهای مختلف و استان‌های جنوبی، پتانسیلی بسیار بالایی برای انتقال بیماری کرونا دارد، اعلام کرد که در راستای پیشگیری از انتشار این ویروس، نظارت‌ها در میدان میوه و تره بار تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرسول حقیقی سه‌شنبه ۲۸ بهمن در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونای شهرستان در میدان میوه و تره بار شیراز، مصوبات این ستاد که در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کروناست را لازم الاجرا دانست.

او افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده اجباری از ماسک و عدم تبادل پول نقد، از مهم‌ترین مصوبات ابلاغی ستاد کروناست که مسئولیت کامل رعایت و اجرای دقیق این مصوبات بر عهده سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز است.

معاون فرمانداری شیراز همچنین اتحادیه میوه فروشان را ملزم به نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی مراکز بهداشت در کل میدان دانست و تاکید کرد: سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز مکلف است ناظر بهداشتی تمام وقت را برای نظارت بر عملکرد میدان تعیین و منصوب کند و ستاد کرونای شهرستان این موضوع را به جد دنبال خواهد کرد.

حقیقی حلقه مفقوده در ساماندهی میدان تره بار را احراز نشدن هویت شاغلین میدان و افرادی که برای خرید و فروش تردد دارند برشمرد و بر ضرورت صدور کارت شناسایی برای کارکنان ثابت شاغل در میدان تاکید کرد.

او، نظارت بر ورود و خروج خودروها، معابر و شریان‌های اصلی میدان و رعایت بهداشت عمومی را از مهمترین وظایف سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری برشمرد و یادآور شد با کمک نیروهای انتظامی مستقر در میدان، نظارت و بازرسی طی شب‌های آتی تشدید و با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز همچنین بر مشارکت و هم افزایی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری و اتحادیه میوه فروشان در اجرای هر چه دقیق‌تر مصوبات ستاد کرونا تاکید و خاطرنشان کرد: از فعالیت فروشندگان، خریداران و رانندگان بدون ماسک تحت هر شرایطی جلوگیری خواهد شد و ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک تخلف محسوب شده و با خاطیانی که سلامت خود و همشهریان عزیز را به مخاطره می‌اندازند، برخورد خواهد شد.

حقیقی، از بازدیدهای سرزده اکیپ‌های گشت مشترک نظارت و بازرسی ستاد کرونا، متشکل از نمایندگان مراکز بهداشت، سازمان میادین و مشاغل شهرداری و نماینده فرمانداری، در شب‌های آتی خبر داد و تاکید کرد: همه مسائل بهداشتی میدان و ایرادات موجود احصاء و تذکر داده خواهد شد و در صورت مرتفع نشدن نواقص اعلامی ظرف مدت یک هفته، ایرادات به صورت مکتوب به ستاد استانی کرونا و هیئت تخلفات استان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری شیراز استانی شهرستانها همه باهم علیه کرونا میدان میوه و تره بار شیراز ستاد کرونای شهرستان میوه و تره بار سازمان میادین ستاد کرونا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۲۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت