Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کیش، در دومین روز نمایشگاه بین المللی پتروشیمی کیش ، مرکز همایش های بین المللی این جزیره میزبان ١١ نشست تخصصی است.
بر اساس این گزارش نشست های تخصصی کاتالیست ها و مواد شیمیایی، نقش حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در توسعه فناوری های صنعت پتروشیمی فناور، بیمه تجارت نو، هم اندیشی شیوه جدید مدیریت تامین در صنایع پتروشیمی و نوآوری بانک صادرات ایران در مدل زنجیره ای تامین مالی طرح های نفت ، گاز و پتروشیمی از ساعت ٩ صبح امروز سه شنبه ٢٨ بهمن در سالن های مختلف مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز شده و تا ساعت ١١ ادامه خواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخش دوم این نشست هانیز از ساعت ١١ و سی دقیقه امروز آغاز شده و تا ١٣ و سی دقیقه ادامه خواهد داشت و کارشناسان و متخصصان و فعالان عرصه پتروشیمی کشور ، بانک ها و موسسات بیمه ای و مناطق آزاد کیش و قشم در خصوص مباحث تخصصی از جمله تجهیزات دوار، برق و ابزار دقیق ، معرفی آخرین دستاوردهای تکنولوژیک در حوزه مواد شیمیایی مورد نیاز در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نقش شتاب دهنده های حوزه انرژی در زمینه پتروشیمی نوآور بحث و تبادل نظر می کنند.
معرفی جزیره قشم به عنوان هاب جدید نفت ، گازو پتروشیمی کشور(سلخ) نیز عنوان یکی دیگر از نشست های تخصصی امروز سه شنبه ٢٨ بهمن در جزیره کیش است.
فردا چهارشنبه ٢٩ بهمن سومین و آخرین روز نمایشگاه پتروشیمی کیش نیز با برگزاری ١٠ نشست تخصصی در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی همراه خواهد بود.
لازم به ذکر است این جلسات تخصصی با حضور روسا و کارشناسان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، انجمن سازندگان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ، شرکت صنایع شیمی ساختمان آبادگران ، سازمان منطقه آزاد قشم و بانک صادرات ایران در حال برگزاری است.
دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی از ٢٧ بهمن در جزیره کیش آغاز شده و تا ٢٩ بهمن ادامه خواهد داشت.
علاقمندان می توانند از ساعت ١٧ تا ٢٢ از این نمایشگاه که در محل نمایشگاه های بین المللی کیش و در فضایی به وسعت ١٨ هزارمتر مربع برپاست بازدید کنند.

46

کد خبر 1486918

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد گاز و پتروشیمی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل

وزارت صنعت و تجارت افغانستان از برگزاری نمایشگاه تجاری مشترک با قزاقستان در ادامه برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی با هدف بازاریابی محصولات داخلی در شهر کابل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالسلام جواد آخندزاده» سخنگوی وزارت صنعت و تجارت افغانستان اعلام کرد «این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه‌های بین‌المللی قزاق – افغان با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و دولتی افغانستان در شهر کابل برگزار می‌شود».

وی گفت در این نمایشگاه محصولات و تولیدات افغانستان و قزاقستان در بخش‌های مختلف به مدت دو روز به نمایش گذاشته می‌شود.

«محمد صابر لطیفی» رئیس مرکز نمایشگاه‌ بین المللی افغانستان اظهار داشت: «در این نمایشگاه بیشتر محصولات و فرآورده‌هایی عرضه و معرفی می‌شوند که ما می‌خواهیم به قزاقستان صادر کنیم و همچنین آن دسته محصولاتی که شرکت‌های افغان می‌خواهند به دیگر کشورهای آسیای مرکزی صادر کنند شامل خشکبار، فرآورده‌های معدنی و برخی خدمات اقتصادی و تجاری افغانستان به نمایش گذاشته خواهد شد».

گفته می‌شود در این نمایشگاه 40 شرکت بزرگ از قزاقستان و 40 شرکت بزرگ افغانستانی حضور دارند که محصولات و تولیدات‌شان را در 25 و 26 آوریل عرضه و معرفی می‌کنند و تفاهم‌نامه‌های گوناگونی نیز برای داد و ستد میان این شرکت‌ها به امضا می‌رسد.

افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هراتقزاقستان: توسعه افغانستان از رشد افراط‌گرایی جلوگیری می‌کندطالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه قزاقستان حذف شد

برخی کارشناسان افغان حضور و مشارکت در نمایشگاه‌‌های بین المللی را مسیری مناسب برای بازاریابی تولیدات داخلی و توسعه صادرات می‌دانند.

هیئت حاکمه افغانستان نیز با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را فرصتی برای ارائه تولیدات داخلی افغانستان و جذب سرمایه‌گذاران خارجی می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین