Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تفاهم سه جانبه شرکت شهرک های صنعتی، شرکت برق منطقه ای و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بر تسریع در تامین برق شهرک های صنعتی استان تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حشمت الله عسگری در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها مشترک با دهمین جلسه جهش تولید و رفع موانع سرمایه گذاری با اشاره به لزوم تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی اظهار داشت: در سال جهش تولید، تحول خوبی در شهرک های صنعتی استان اتفاق افتاده که زمینه اشتغال جدید و تثبیت اشتغال موجود را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تحرک در شهرک های صنعتی منوط به تامین زیرساخت های مختلف از جمله آب، برق و غیره می باشد که در این جلسه موضوع تامین برق شهرک های صنعتی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: بر اساس تفاهم سه جانبه شرکت شهرک های صنعتی، شرکت برق منطقه ای و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران بایستی موضوع تامین برق شهرک های صنعتی اجرایی شود.

عسگری گفت: با توجه به اینکه این تفاهم نامه هنوز اجرایی نشده، مقرر شد که روند تامین برق شهرک های صنعتی استان تسریع شود تا سال آینده دچار مشکل نشویم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرک های صنعتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران شرکت برق منطقه ای تامین برق شهرک های صنعتی استان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار تهران بر آمادگی جمعیت هلال احمر

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در بازدید از مجموعه هلال احمر استان تهران ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن (ع) اظهار داشت: اقدامات هلال احمر احیابخش محیط زندگی برای دیگران و نقطه اتکا برای آرامش بخشی به اجتماع است و مجموعه کار هلال احمر به تعبیری تکیه گاه برای همه جامعه است.

وی ادامه داد: جایگاه هلال احمر جایگاه بزرگ و رفیعی است، ما در کشور حادثه خیزی هستیم که حوادث طبیعی و غیرطبیعی جزو ویژگی‌های کشور است، بنابراین مجموعه هلال احمر و جریانات امدادی باید در اولویت‌های خاص به ویژه در استان تهران قرار بگیرد.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به ویژگی‌های اقلیمی استان تهران و قرار گرفتن روی گسل نیمه فعال هر لحظه ممکن است با حادثه مواجه شویم، بنابراین باید تجهیزات را با توجه به این شرایط متناسب سازی کنیم و سطح گسترش توانمندی‌های سازمانی را افزایش دهیم.

فخاری سپس گفت: هلال احمر پیش بینی‌های لازم را برای کادر مجازی داشته باشد تا در شرایط بحران در هر نقطه از شهر و محلات فعال شود و بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: مسئول مقابله با بحران در شهر تهران شهرداری است و میزان هماهنگی باید به صورت جدی انجام شود تا خلا به صورت سازمانی و چگونگی هدایت وجود نداشته باشد و این جز موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد.

استاندار تهران با بیان این‌که ماموریت خطیر شما خدمات بشر دوستانه است، خاطرنشان کرد: ماموریت‌های جمعیت هلال احمر فرانقطه‌ای است و به همین تناسب باید افکارمان نیز فرانقطه‌ای باشد یعنی ممکن است فراتر از استان کار انجام دهیم و چگونه با شرایط محیط و اقلیمی خودمان را وفق دهیم و این یکی از ویژگی‌های تکامل ذهنی و روحی همکاران هلال احمر است.

استاندار تهران گفت: کار‌های داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است که ممکن است نصیب دیگر سازمان‌ها نشود و این کار داوطلبانه عشق و نیت دورنی لازم دارد و از سرپنجه تدبیر بیرون می‌آید و نهایت رفتار مخلصانه و توأم با خلوص را به نمایش می‌گذارد و این قشنگ‌ترین کار‌هایی است که در مجموعه هلال احمر شاهد هستیم.

فخاری اظهار داشت: مجموعه هلال احمر خدمات بی‌نظیری که ارائه می‌کند و یک فضای آرامش بخشی را به جامعه می‌دهد؛ و هر موقع حضور لباس‌های قرمز و سفید را شاهد هستیم توأم با آرامش است.

فخاری بیان کرد: برآورد‌های عملیاتی به لحاظ تجهیزات، امکانات، آموزش نیروی انسانی مورد نیاز و آمادگی‌ها برای کمک به جمعیت در دستور کار باشد و در سطح محلات شکل بگیرد، همچنین لزوم طرح‌های مانوری نقطه به نقطه متناسب با برآورد‌ها در تمرین‌های استانی و شهرستانی و محله‌ای به کار گرفته شود.

وی تاکید کرد: همکاری مستمر و هماهنگ مجموعه هلال احمر با سایر دستگاه‌های اجرایی در دستورکار باشد، همچنین ارتقا آموزش در اولویت باشد.

لازه به ذکر است در این بازدیدنایبی معاون امنیتی، سادات مدیرکل امنیتی، صائبی مدیرکل روابط عمومی استانداری به همراه فتحی رئیس سازمان هلال احمر استان تهران در ستاد مرکزی در تهران و مراکز خدماتی این سازمان در شهرستان‌های ملارد، قدس و شهریار حضور داشتند

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • تاکید استاندار تهران بر آمادگی جمعیت هلال احمر
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران
  • سرمایه اجتماعی، امکان جذب و تجمیع سرمایه‌های فیزیکی و مادی را فراهم می‌کند
  • پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان به طرح‌های اشتغال‌زایی بوشهر