Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@09:37:46 GMT

افتتاح همزمان ۲۸۶ طرح تعاونی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۰۴۷۶

طرح تعاونی در سراسر کشور به صورت مجازی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این مراسم صبح امروز با حضور "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و "محمد کبیری" معاون امور تعاون افتتاح شد.

در این آیین افتتاحیه ۵ طرح تعاونی از ۵ استان کشور از طریق ارتباط مستقیم با محل برگزاری مراسم کار خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعاونی مسکن کارکنان شهرداری تهران در استان تهران، تعاونی تولید آرد لردگان از استان چهارمحال و بختیاری، تعاونی دامپروری پیشتاز دِهُنگِ شهرستان بَستَک از استان هرمزگان، تعاونی کشت و صنعت دونه دونه از استان فارس، تعاونی مسکن کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از کرمان، با ارائه توضیحاتی در زمینه شکل گیری فعالیت خود، آغاز به کار کردند. برچسب ها: طرح تعاونی ، افتتاح طرح ، وزیر تعاون ، شریعتمداری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح تعاونی افتتاح طرح وزیر تعاون شریعتمداری طرح تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شرکت‌های تعاونی بهترین بستر برای تحقق شعار سال است

ایسنا/همدان دبیر اتاق تعاون استان همدان با تأکید بر اینکه نقش تعاونی‌ها در تحقق شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردمی» نقش بسیار زیادی است، گفت: برای مردمی‌سازی اقتصاد بهترین بستر تشکیل شرکت‌های تعاونی است.

رحمان نادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه عملیاتی اتاق تعاون در زمینه تشکیل شرکت‌های تعاونی و شرکت‌های تأمین نیاز است که در این راستا برنامه‌ریزی شده و رشد دو درصدی در افزایش سهم سرمایه شرکت‌های تعاونی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ و اعتبارات ویژه شرکت‌های تعاونی در دست اقدام است به طوری که در سال گذشته در سطح کشور ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش تعاون داده شده است.

نادی از افزایش صادرات تعاونی‌های این استان در سال گذشته خبر داد و گفت: صادرات تعاونی‌های استان همدان در سال گذشته به ۵۰ میلیون دلار رسید این در حالیست که در سال ۱۴۰۱، ۴۲ میلیون دلار بوده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال به طور قطع رشد بیشتری در این صادرات داشته باشیم، تصریح کرد: عراق، اقلیم کردستان، کویت، عمان، اکراین، ترکیه و افغانستان از جمله بازارهای هدف صادرات محصولات تعاونی‌های استان همدان هستند.

نادی خاطرنشان کرد: سال گذشته هیأت تجاری از استان همدان به عراق اعزام شد و با مدیران‌کل کشاورزی، صنعت، معدن و بازرگانان و استاندار اقلیم کردستان نشستی برگزار شد که در پی این جلسات ۹ فقره تفاهم‌نامه در زمینه موادغذایی، پوشاک، روغن اتومبیل و روانکارهای صنعتی و محصولات کشاورزی به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • صدور ضمانت‌نامه برای زنان سرپرست خانوار
  • تشکیل شرکت‌های تعاونی بهترین بستر برای تحقق شعار سال است
  • وزیر کار به مجلس خوانده شد