Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دانشگاه آزاد، داوطلبان گروه علوم تجربی، حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۹۹ که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند، برای شرکت در تکمیل ظرفیت این دانشگاه در رشته‌های (کاردانی و کارشناسی) گروه علوم پزشکی، می‌توانند از صبح امروز سه شنبه ۲۸ بهمن تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۲ اسفند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام کنند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

نتایج این مرحله از تکمیل ظرفیت، هفته دوم اسفند ماه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو دانشگاه های علوم پزشکی اخبار کنکور انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر محمدرضا داداشی، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در خصوص این خبر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳ صبح روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه میزبان متقاضیان رشته‌های علوم انسانی و علوم تجربی می‌باشد. وی ادامه داد: این آزمون با رقابت بیش از ۲۷ هزار نفر داوطلب در سطح استان گلستان در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی، برگزار می‌شود که دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد علی آباد، واحد آزادشهر، واحد گنبد و بندرگز نیز مجری برگزاری این رقابت مهم می‌باشند. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به تغییر نوبت‌های برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح پنج‌شنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر پنج‌شنبه و علوم تجربی در نوبت صبح جمعه به رقابت خواهند پرداخت. دکتر داداشی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو/معلم سال ۱۴۰۳ و تفاوت برگزاری آن نسبت به سال‌های گذشته افزود: امسال متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان علاوه بر دفترچه سوالات عمومی و تخصصی، یک دفترچه ویژه دریافت کرده که حاوی سوالات دروس (هوش و استعداد معلمی) و نیز (تعلیم و تربیت اسلامی) خواهد بود. داداشی گفت : کارت ورود به جلسه از ۲ اردیبهشت از طریق تارنمای سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار گرفته و باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه، از روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در دو نوبت صبح و عصر، در محل دانشگاه منابع طبیعی گرگان فعال خواهد بود لذا داوطلبان، در صورت لزوم می‌توانند به این دانشگاه مراجعه کنند. وی  تاکید کرد: لازم است داوطلبان عزیز در زمان مقرر با همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه، مداد نرم و پاک‌کن در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند. همچنین همراه داشتن هرگونه وسیله‌ی اضافه مثل کیف، موبایل، ساعت هوشمند، ماشین حساب و هر نوع نوشیدنی و خوراکی و ... در جلسه آزمون ممنوع است.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد