Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عبدالهی شاه‌آبادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه آتش سوزی مدرسه کانکسی در کنگرستان بخش سردشت دزفول ۶ نفر دچار سوختگی شدند که سه نفر معلم و سه نفر از اهالی بودند. 
وی ادامه داد: امین الیاسی و نیما همتی چالگرد ۱۵ ساله و از اهالی منطقه کنگرستان بر اثر جراحات وارده در این آتش سوزی جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار سردشت دزفول اظهارداشت: یکی از معلمان حادثه دیده در این آتش سوزی با حدود ۸۰ درصد سوختگی به درخواست خانواده به اصفهان منتقل شده بود که بعد از اقدامات پزشکی و درمانی از بیمارستان مرخص شد. 
وی دزفول افزود: ۲ معلم دیگر و یکی از اهالی که در این حادثه دچار سوختگی شده بودند نیز از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
شامگاه ۳۰ دی ماه امسال بر اثر آتش گرفتن یک مدرسه کانکسی در منطقه سردشت دزفول سه معلم ساکن در این کانکس و سه نفر از اهالی منطقه دچار سوختگی شدند.
طبق اعلام مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان کلاس ساختمانی در این منطقه به جای مدرسه کانکسی که دچار حادثه شده است، احداث خواهد شد.

برچسب‌ها زندگی عشایری مدارس دزفول اصفهان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری مدارس دزفول زندگی عشایری مدارس دزفول اصفهان خوزستان اخبار کنکور مدرسه کانکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم اسرائیل!

ارتش رژیم صهیونیستی از مسمومیت ۱۳۰ نظامی خود در پایگاه آموزشی نیتسانیم واقع در حد فاصل عسقلان و اشدود خبر داد.

به گزارش تسنیم، یسرائیل هیوم عصر جمعه در خبری اعلام کرد، ۱۳۰ نظامی و فرمانده موجود در پایگاه آموزشی نیستانیم دچار مسمومیت شدند که وضعیت ۱۷ نفر از آنها شدید گزارش شده است.

براساس این گزارش این مسمومیت نیمه‌های شب چهارشنبه و بامداد پنج شنبه رخ داد و تا این لحظه ۴۷ نفر از این نظامیان همچنان قادر به انجام فعالیت‌های روزمره خود نیستند.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید این خبر گفت به دنبال مشخص کردن منبع این غذای مسموم است که هم نیرو‌های آموزشی و نظامیان کادر را دچار مشکل کرده است.

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم اسرائیل!
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند