Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات گفت: ۲۰ درصد دانشجویان ظرف سه روز اخیر برای دریافت بسته‌ ۶۰ گیگابایتی اینترنت ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، وزارت ارتباطات ترم تحصیلی گذشته با رایگان کردن هزینه دسترسی به IP دانشگاه‌ها و سامانه‌های آموزشی از آموزش مجازی حمایت کرد که این روش با انتقادات بسیاری همراه بود.

وزارت ارتباطات برای ترم تحصیلی جدید مدل بسته‌های حمایتی را برای آموزش مجازی دانشگاهیان تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق با تصمیم جدیدی که از سوی این وزارتخانه اتخاذ شده، بسته هدایا با حجم ۶۰ GB و برای بازه زمانی ۶ ماهه به دانشجویان و طلاب تعلق می‌گیرد.

امکان فعال‌سازی این بسته هدیه، روی تلفن همراه دانشجویان و طلاب و یا روی تلفن ثابت (ADSL) وجود دارد. مهلت ثبت‌نام ۱۵ روز (دو هفته) بوده و این مهلت قابل تمدید نیست. این بسته اینترنت حداکثر پس‌از گذشت ۱۰ روز از اتمام مهلت ثبت نام در حساب کاربری انتخابی دانشجو یا طلبه منظور می‌شود.

این خدمت شامل دانشجویان مراکز دانشگاهی و حوزوی در تمامی مقاطع است. دانشجویان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، دانشجویان دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و طلاب شاغل به تحصیل در مراکز حوزوی می‌توانند از این بسته اینترنتی استفاده کنند.

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: ۲۰ درصد دانشجویان، در این سه روز برای دریافت بسته ۶۰ گیگابایتی اینترنت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: ظاهراً هنوز عده‌ای از دانشجویان مطلع نشده‌اند. از آنجا که زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد؛ تقاضا دارم مراتب از طریق فضای مجازی به اطلاع دانشجویان برسد.

منبع: مهر کد خبر 475451

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینترنت آموزش مجازی اینترنت دانشجویی بسته اینترنت بسته اینترنت 60 گيگ ۶۰ گیگ اینترنت اینترنت رایگان اینترنت رایگان دانشجویی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات درمان به بیماران خاص و صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و با کارمزد ۴ درصد است.
تاکنون ۲ هزار نفر از بیماران خاص و صعب العلاج برای تسهیلات ارزان به بانک‌های استان معرفی شده اند.
منوچهر کمالی افزود: بیماران پس از معاینه پزشک معالج برای تشکیل پرونده به معاونت درمان و پس از آن برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
وی گفت: بیماری‌هایی مانند تالاسمی، هموفیلی، ام اس، سرطان، بیماران دیالیزی و ریوی شامل این تسهیلات می‌شوند.
ویزیت رایگان، دارو‌های گران قیمت، مشاوره‌های پزشک درمانگر، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، خدمات فیزیوتراپی و آزمایش‌ها از مهم‌ترین خدمات رایگان به بیماران صعب العلاج است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: بیماران تالاسمی و هموفیلی خدماتی مانند تصویر برداری، ویزیت یا مشاوره با پزشک درمانگر، شنوایی و بینایی سنجی، آزمایشات و خدمات توانبخشی به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

بیشتربخوانید:افزایش شمار داروخانه‌های عرضه کننده داروی خاص در هرمزگان
کمالی گفت: خدمات دندانپزشکی در مرکز ابوریحان برای بیماران خاص و صعب العلاج تا سقف سه میلیون تومان توسط وزارت بهداشت رایگان و برای سایر مراجعان به این مرکز با تعرفه دولتی است.
پارسال بیش از هزار بیمار خاص و صعب العلاج تسهیلات درمانی دریافت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از کمکهای مشورتی والدین دانشجویان برای پیشبرد اهداف وزارت
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • پرداخت تسهیلات درمان به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بسته کنسلی رایگان فلای‌تودی برای بلیط‌های هواپیما
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان/ شروط کسر مبلغ مذکور
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • تغییر گسترده کروم گوگل؛ تهدیدی برای اینترنت رایگان