Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:09:20 GMT

استان البرز در چالش‌های پایتخت سهیم است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۰۹۶۹

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح فاز یک و دو پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت، اظهار کرد: در استان البرز اقدامات خوبی انجام شده و با پیگیری‌های استاندار البرز مشکلات به نحو شایسته‌ای رفع خواهند شد.

وی با بیان اینکه مطالبات استاندار البرز پیگیری مورد پیگیری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: فعالیت در استان البرز که در مجاورت با استان تهران قرار دارد، دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: به همین منظور در راستای حل مشکلات مسئولان با مسائل این استان آشنا هستند چراکه البرز در مشکلات و چالش‌های پایتخت سهیم است.

وی متذکر شد: خرسندیم امروز فاز یک و دو پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 5148482

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزارت نیرو نظرآباد ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا شیراز شهرکرد مجلس شورای اسلامی اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران همدان شهرستان کرج واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد

استاندار البرز گفت: بخش خصوصی با احداث ۱۲۲ هکتار گلخانه با صرف هزینه‌ای حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ورود خوبی در این بخش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد توسعه گلخانه‌های استان که  در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید با توجه به ضرورت حفظ اراضی کشاورزی، مصرف بهینه آب، افزایش بهره‌وری، صرفه اقتصادی و اشتغال استان و توسعه کشت گلخانه‌ای‌ با جدیت در دستور کار قرار داشته و دنبال شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه تهیه سند کشت در استان البرز که می‌بایست این سند با توجه به ویژگی‌های استان در مناطق مختلف تهیه و تدوین شود.

استاندار البرز افزود:  جهادکشاورزی استان به عنوان متولی اصلی این بخش می‌بایست برای توسعه  کشت گلخانه‌ای، برنامه زمان‌بندی شده خود و همچنین اهدافی که می‌بایست در سال جدید بر آن تمرکز کند را ارائه دهد.

عبداللهی با بیان اینکه سال گذشته بخش خصوصی با احداث 122 هکتار گلخانه با صرف هزینه‌ای حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان ورود خوبی در این بخش داشته است، گفت: با توجه به توجیه اقتصادی این نوع کشت نسبت به کشاورزی سنتی، باید کشاورزان را به سمت کشت‌های دانش بنیان همچون هیدروپونیک و انواع کشت گلخانه ای ترغیب کرد.

‌وی در پایان با اشاره به مصرف عمده آب استان در حوزه کشاورزی اظهار داشت: کشت گلخانه‌ای علاوه بر مدیریت صحیح مصرف آب در استان نقش عمده‌ای در کاهش مصرف آب کشاورزی خواهد داشت.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • یکی از چالش‌ها و مشکلات اصلی دیوارهای صوتی بزرگراه‌ها سرقت آنهاست