Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - محسن‌محمودی مدیر عامل پتروشیمی لردگان با اعلام این خبر تصریح کرد: این شرکت با ظرفیت سالانه تولید 670 هزار تن آمونیاک و یک میلیون و 80 هزار تن اوره به عنوان ششمین مجتمع پتروشیمی کشور و به دست متختصصان و نیروهای داخلی افتتاح شده است.
محسن‌محمودی مدیر عامل پتروشیمی لردگان با اعلام این خبر تصریح کرد: این شرکت با ظرفیت سالانه تولید 670 هزار تن آمونیاک و یک میلیون و 80 هزار تن اوره به عنوان ششمین مجتمع پتروشیمی کشور و به دست متختصصان و نیروهای داخلی افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:طی ماه آینده صادرات، اوره به میزان 30 هزارتن به کشور های همسایه خواهیم داشت که به ازای هر تن 260 دلار ارزآوری خواهد داشت
وی تصریح کرد :این پتروشیمی در منطقه‌ای افتتاح شده که کشاورزی و دامداری از ظرفیت‌های مهم این منطقه به شمار می‌رود و امروز یکی از بزرگترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور را در اختیار دارد.
محمودی افزود: 80 درصد از نیروهای متخصص و غیرمتخصص این مجتمع را نیروهای بومی استان تشکیل می دهند.
محمودی خاطر نشان کرد:طرح اوره آمونیاک لردگان با توجه به ظرفیت‌های موجود در کشور، یک طرح صادراتی است و این نکته بسیار مهم است که در پتروشیمی لردگان هم جهش صادرات را شاهد خواهیم بود و هم جهش تولید را.
محمودی افزود: باتوجه به تنوع محصولات پتروشیمی در بالادست، توسعه صنایع پتروشیمی در پایین‌دست نیز در دستور کار قرار گرفت و پارک اوره رزینی با ارزش افزوده بالا تعریف و در حال اجرا می باشد
محمودی در پایان خاطر نشان کرد در حالی صادرات محصولات را انجام دادیم که 30 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه را از ابتدای ساخت و بهره بردای را در کارنامه خود داریم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پتروشیمی لردگان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کد صادراتی IR در یک کارخانه لبنی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضایی اظهار کرد: در جریان بازرسی‌های صورت گرفته توسط تیم ممیزی رسمی سازمان دامپزشکی کشور و استان مرکزی که به منظور صدور کد صادراتی از یک کارخانه لبنی در شهرستان اراک انجام شد، الزامات GMP و HACCP جهت صدور این کد برای کارخانه مذکور مشخص شد.

وی افزود: این کارخانه پس از رفع نواقص و اجرای الزامات خواسته شده، مستندات لازم را به اداره کل و سازمان ارائه و موفق به دریافت کد IR جهت صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف شد.

رضایی افزود: با توجه به اینکه مرجع ذیصلاح برای تأیید سلامت فرآورده‌های لبنی و صدور گواهی صادراتی لبنیات در سطح بین المللی از جمله اتحادیه اوراسیا سازمان دامپزشکی است، کارخانجات لبنی جهت صادرات هر گونه محصولات تولیدی خود باید کد صادراتی IR را از سازمان دامپزشکی کشور دریافت کنند.

کد خبر 6078972

دیگر خبرها

  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • بازارهای صادراتی زعفران را دو دستی تقدیم افغانستان کردیم/ موانع صادراتی برداشته شود
  • صدور کد صادراتی IR در یک کارخانه لبنی در استان مرکزی
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی
  • توجه ویژه به ظرفیت صادراتی مزیت‌های نسبی استان همدان
  • نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی صادر شد
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور
  • صادرات ۲۲ هزار تن کاه حبوبات از بنادر آبادان