Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از عفو و تخفیف مجازات ۴۷۲ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی با عفو مقام معظم رهبری به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ۴۷۲ نفر از محکومین سازمان تعزیرات حکومتی مشمول عفو یا تخفیف مجازات شده اند، که با دستور رئیس سازمان، این موارد برای اعمال عفو به ادارت کل اجرایی سراسر کشور ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در ادامه گفت: با توجه به ابلاغ عفو (مقام معظم رهبری)، تعداد ۶ نفر از محکومین تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد مورد عفو  معظم له قرار گرفتند و مورد اجراء واقع شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، آصف مهدوی با بیان این مطلب گفت: سازمان غذا و دارو در راستای پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد و برای حمایت از فعالان تجاری، بخشنامه‌های صادره خود را از ۶ مورد به یک مورد در سال ۱۴۰۲ رسانده که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش قابل توجهی است و گمرگ نیز این موضوع را دستاورد بزرگی برای کشور می داند.


وی ادامه داد: میانگین پاسخگویی سازمان غذا و دارو از آذر ۱۴۰۱ تا آذر ۱۴۰۲ از هشت روز و ۵۲ دقیقه به سه روز ۶۶ دقیقه کاهش پیدا کرده است که این موضوع نیز موید اقدامات سازمان غذا و دارو برای چابک سازی فعالیتهای این سازمان است.

مهدوی خاطر نشان کرد: پیرو تاکید رئیس سازمان تمام فرآیندها باید به سمت چابک شدن برود و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال باشد بنابراین هیچ کوتاهی در این خصوص قابل اغماض نخواهد بود.

وی با اشاره به رشد ۳۰ تا ۵۰ درصدی صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته، یادآور شد: باتوجه به تکالیف برنامه هفتم توسعه و منویات مقام معظم رهبری، سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۳ با همفکری فعالان این حوزه، شرایط رشد و جهش صادراتی را فراهم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • جریمه، تاوان قاچاق مواد سوختی در مرند
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج