Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سعید مازندرانی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، ابراهیم کریمی معاون اقتصادی استاندار گلستان و فرماندار گمیشان از کارخانه گلستان کاغذ پرشیا در شهرستان گمیشان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، این کارخانه مبلغ 15 میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت کرده است و به طور میانگین روزانه 60 تن کاغذ مورد استفاده قرار می دهد که به صورت رول به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدود 70 درصد از محصول این مجموعه در داخل به فروش می رسد و 30 درصد از رول های کاغذ این مجموعه به کشورهای دیگر صادر می شود.
طرح افزایش 20 درصدی تولید با اشتغالزایی برای 40 نفر و با اعتبار 50 میلیارد تومان در این مجموعه آماده راه اندازی است.
همچنین طبق گفته الیاس افرا عضو هیئت مدیره این مجموعه پیش طرح های لاین تولید خمیر کاغذ از پسماند کشاورزی با اعتبار 250 میلیارد تومان انجام شده است که با راه اندازی این بخش برای 100 نفر از بومیان منطقه اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
بازدید از استخر سرپوشیده امان تاج‌گری
همچنین عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سعید مازندرانی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، ابراهیم کریمی معاون اقتصادی استاندار گلستان و فرماندار آق قلا از محل استخر سرپوشیده امان تاج گری در شهرستان آق قلا بازدید کرد.
این استخر به منظور حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایر با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی در آبان ماه 99 در شهرستان آق قلا به بهره برداری رسید.
این مجموعه با تسهیلات دریافتی 27 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی راه اندازی و برای 19 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از انجام ۱۱ هزار و ۲۸۴ مورد بازرسی دوره‌ای و ادواری از کارگاه‌های سطح استان طی سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل‌احمد سلامی اظهار داشت: بازرسان کار سیستان و بلوچستان در راستای انجام وظایف و رسالت تخصصی این مجموعه و به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار و مقررات ایمنی و بهداشت کار، سال گذشته 11 هزار و 284 مورد بازرسی را به صورت دوره‌ای یا ادواری از کارگاه‌های سطح استان انجام دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در این بازه زمانی، سه هزار و 458 مورد بازرسی از کارگاه‌های پر خطر استان انجام شد که در این بخش به نسبت آمار سال 1401، رشد 33 درصدی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: برآیند این بازرسی‌ها و دیگر اقدامات اداره بازرسی کار اداره کل، منجر به صدور ده هزار و 393 ابلاغیه رفع نقص برای کارفرمایان یا پیمانکاران شده است.

سلامی تأکید کرد: مقوله پیشگیری از حوادث کار و پیروی از آیین‌نامه‌های قانونی از جمله اهداف بازرسان کار به شمار می‌رود که نه تنها در کاهش هزینه‌های اضافی ناشی از حوادث موثر است، بلکه به دلیل منافع بلندمدت اجتماعی و اقتصادی نظیر حفظ نیروی کار و افزایش کیفیت تولید، موجب ایجاد انگیزه در کارفرمایان می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: مطابق مواد 85 و 95 قانون کار، تأمین شرایط ایمن محیط کار، تأمین تجهیزات ایمن، ماشین‌آلات ایمن، آموزش ایمنی به کارگران، وسایل حفاظت فردی، آموزش فنی و نظارت بر عهده کارفرمایان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • انجام یک میلیون و ۲۲۴ هزار تراکنش در اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • کارگاه‌های تولیدی سیستان و بلوچستان زیر ذره بین های نظارتی
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • نزدیک به ۸۰ هزار نفر؛ تعهد اشتغال خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد