Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به منظور توسعه و ارتقاء سطح سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی در بین کارگزاران، کارکنان، مستمری بگیران با مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران کشور قرارداد همکاری امضاء کرد.

به گزارش ایسنا، علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز با بیان اینکه امیدواریم این تفاهمنامه سبب خیر شود، گفت: طبق این قرارداد صندوق از خدمات مجموعه‌های ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی برای یک سال استفاده خواهد کرد تا از این طریق میزان و سطح استقبال جامعه هدف خود را مورد ارزیابی قرار دهیم، درصورت استقبال بیمه‌شدگان علاوه بر تمدید این قرار داد مبلغ آن را نیز افزایش خواهیم یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نحوه بهره مندی از این تسهیلات به زودی برای روستاییان پیامک خواهد شد.

وی با اشاره به بحران کرونا در کشور ادامه داد: هرچند که کرونا استفاده از بسیاری از خدمات ورزشی و تفریحی را  تحت الشعاع قرار داده است امیدواریم که هرچه زودتر این بحران برطرف شود و به روال عادی زندگی برگردیم.

شیرکانی تاکید کرد: مطمئن هستیم که پس از کرونا یک تقاضای بزرگ و نهفته در استفاده از مجموعه‌های خدماتی و ورزشی ظهور خواهد یافت و ما از هم اکنون برای آن روز برنامه‌ریزی می‌کنیم.
 

ابراهیم صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که با حضور علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برگزار شد، گفت: این تفاهم نامه در راستای ارائه خدمات رفاهی به اعضای صندوق بیمه اجتماعی است و طبق آن تمامی کارگزاران، کارکنان، مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی در سراسر کشور، می‌توانند از ظرفیتها و خدمات مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌مند شوند.

 وی ادامه داد: توجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سلامت کارگران، روستاییان و عشایر کشور فراتر از یک تفاهم نامه است و یک جریان سازنده و فراگیر خواهد بود.

معاون فرهنگی – اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: امیدواریم در افق آینده این مسئله را وسیع‌تر در نظر بگیریم و بتوانیم این خدمات را برای تمام بیمه شدگان ارائه دهیم، امروز نیز آماده‌ایم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی خدمات ورزشی خود را به جامعه هدف ارائه دهیم.

صادقی‌فر افزود: در این تفاهمنامه معنی بسیار خوب درکنار هم بودن وجود دارد این که هر دو مجموعه می‌توانند در تعامل با هم از مجموعه‌ها و ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دستور وزیر حوزه‌های مربوط به ورزش را تغییر ماهیت داد ، بحث کارگران، روستاییان و بازنشستگان را مطرح کرد تا از این گروه دعوت کنیم که برای نشاط و شادابی خود تلاش کنند. امروز نیز این امکانات را در  اختیار صندوق بیمه اجتماعی قرار می‌دهد تا بتوان به طور دقیق‌تری برای توسعه سلامت و شادابی خانواده های روستاییان و عشایر تلاش کند.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش هزینه خدمات ورزشی گفت: باتوجه به این که هزینه‌های ورزشی افزایش یافته است ما برخی از این خدمات را به طور رایگان در اختیار کارگران و فرزندان بازنشستگان به ویژه در مناطق محروم و روستایی و عشایری قرار می‌دهیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صندوق بيمه روستاييان و عشاير صندوق بیمه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی روستاییان و عشایر مجموعه های ورزشی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرآنلاین، «نوید جعفرپور»، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان با اشاره به فراهم شدن شرایط ثبت‌نام مادران غیرشاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر جهت بهره‌مندی از بیمه رایگان در استان گفت: این طرح از جمله مواردی است که در دولت سیزدهم در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیگیری و اجرایی شد.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که به صورت اختصاصی مربوط به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر می باشد، دولت مکلف است با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مادران غیرشاغل ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر را به صورت رایگان تحت پوشش این صندوق بیمه قرار دهد.مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان افزود: چنانچه در حین بیمه پردازی، فرزند چهارم یا پنجم مادر متولد شود به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه‌پردازی مادر افزوده می‌شود.

جعفرپور تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی جمعیت، فرآیند پیش ثبت‌نام مشمولین این طرح در فاز نخست آغاز گردیده است و شامل مادرانی می شود که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ اول ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد باشد و برای ثبت نام می توانند به سایت صندوق به آدرس www.roostaa.ir مراجعه نمایند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان عنوان کرد: ۵۸ کارگزاری در سطح استان فعال بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر نسبت به پیش ثبت نام در این طرح بیمه‌ای رایگان اقدام نمایند.

وی شرایط مشمولین این طرح جهت بهره مندی از بیمه رایگان بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و فوت را اینگونه عنوان نمود: مادر ساکن در روستا و مناطق عشایری باشد، دارای حداقل سه فرزند باشد، فرزندان از تابعیت ایرانی برخوردار بوده، همچنین مادر بیمه‌شده اصلی یا مستمری بگیر نباشد.نوید جعفرپور در پایان گفت: آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان در مرحله نخست اجرای این طرح ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895447

دیگر خبرها

  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • ۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • مادران روستایی صاحب سه فرزند آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • مهلت ثبت نام بیمه بانوان روستایی و عشایر گیلان با ۳ فرزند
  • ۳۰ فروردین؛ آخرین فرصت بهره‌مندی بانوان روستایی و عشایری از بیمه رایگان دولت
  • بهره‌مندی رایگان زنان خانه‌دار روستایی و عشایری ایلام از مزایای بیمه اجتماعی
  • آهنگ کند جذب بیمه‌ای در صندوق روستائیان کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح های تشویقی جدید صندوق بیمه روستائیان برای فرزندآوری
  • طرح های تشویقی جدید صندوق بیمه اجتماعی روستائیان برای فرزندآوری