Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:20:30 GMT

حرکت جالب کاپیتان بادران در بازی با چوکا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۴۰۴۷

امیر میر بزرگی کاپیتان تیم بادران پیش از بازی با چوکا دست به حرکت جالبی زد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی از هفته چهاردهم لیگ یک در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار شد و در پایان تیم بادران با برتری 4-2 بیست و پنج امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر به نسبت تیم مس کرمان در صدر جدول قرار گرفت.

اما پیش از بازی امیر میربزرگی بازوبند کاپیتانی تیم را به محمد رستمی هدیه کرد؛ محمد رستمی بازیکن گیلانی تیم بادران بشمار می رود و در این بازی در کنار امیر بزرگی در جلوی خط دفاعی تیمشان بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر میر بزرگی معمولا به عنوان پلی میکر در ترکیب تیم بادران حضور دارد اما مصدومیت محمد اقدامی موجب شد تا او دراین بازی در پست هافبک دفاعی به میدان بیاید.

 

در نهایت بادران در مصاف با چوکا که در استادیوم سردار جنگل رشت برگزار شد با کاپیتانی محمد رستمی به میدان آمد؛ این بازیکن پیش از حضور در بادران بازیکن تیم داماش بود. او هم چنین سابقه بازی در تیم های ملوان و سپیدرود را در کارنامه دارد. کاپیتانی محمد رستمی در این بازی برای او خوش یمن بود چرا که در پایان بازی پیروزی 4-2 تیمش را در برابر چوکا جشن گرفت.

 

 

 

عکس: مهدی افشاری

امیر میربزرگی پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر میربزرگی پیکان محمد رستمی تیم بادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!

ستاره برزیلی رئال مادرید یکی از جوان‌ترین کاپیتان‌های تاریخ تیم ملی فوتبال برزیل است.

طرفداری | وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در بازی دوستانه مقابل اسپانیا خواهد بود.

به گزارش ماریو کورتانگا از اتلتیک، وینیسیوس جونیور در 23 سالگی کاپیتان برزیل خواهد شد و این اتفاق او را به یکی از جوان‌ترین کاپیتان‌های تاریخ سلسائو تبدیل می‌کند. کادر فنی تیم ملی فوتبال برزیل تصمیم گرفت تا در بازی دوستانه این کشور مقابل اسپانیا که در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، بازوبند کاپیتانی سلسائو را بر بازوی وینیسیوس جونیور ببندد. این اتفاق در حالی در بازی امشب دو تیم اسپانیا و برزیل روی می‌دهد که کریستیانو رونالدو، الگوی وینیسیوس جونیور هم در 23 سالگی، برای اولین بار کاپیتان تیم ملی پرتغال شد.

وینیسیوس جونیور در سال‌های اخیر به یکی از ستاره های فوتبال جهان تبدیل شده و در فصل جاری عملکردی درخشان در رئال مادرید داشته است. کاپیتانی تیم ملی برزیل در 23 سالگی افتخاری بزرگ برای وینیسیوس جونیور است و می تواند نقطه عطفی در دوران حرفه ای او همچون الگوی‌اش، کریستیانو رونالدو باشد.

جوان‌ترین کاپیتان تیم ملی برزیل کیست؟

نیمار در سال 2014 و در 22 سالگی به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی فوتبال برزیل تبدیل شد. این اتفاق در بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل کلمبیا صورت گرفت که در آن مقطع زمانی، دونگا هدایت زردپوشان سلسائو را برعهده داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم ملی مچ اندازی برای رقابت در کیش
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ