Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: علاوه بر رشد حدود ۶دلاری اونس جهانی، بازار ارز هم به مسیر افزایشی بازگشته و به همین دلیل قیمت طلا نسبت به روز گذشته حدود ۱۰هزار و سکه ۳۰۰هزار تومان گران شده است.

به گفته محمدولی، امروز با رشد قیمت‌ها تقاضا دوباره به بازار برگشته و به خصوص تعداد خریداران سکه بیشتر از مصنوعات طلا است و همین موضوع باعث شده هم قیمت و هم حباب سکه افزایش یابد و به حدود ۶۰۰هزار تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آینده قیمت‌ طلا و سکه بیان کرد: تا یک هفته آینده قیمت‌ها تحت تاثیر جو اخبار سیاسی بالا و پایین می‌شود و در این مدت اگر نرخ ارز افزایش یابد شاهد رشد بیشتر قیمت طلا و سکه خواهیم بود و درصورت انتشار هر خبر مثبت، بازار طلا همپای دلار وارد مسیر نزولی خواهد شد.

قیمت طلا و سکه امروز ۲۸بهمن ماه۹۹

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات ساعت (۱۵:۳۰) بازار آزاد، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۹۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید.

محمدولی اضافه کرد: قیمت نیم سکه در بازار امروز شش میلیون و ۶۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۳۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۹۹۸هزار و هرگرم طلای ۱۸عیار سک میلیون و ۱۵۳هزار تومان فروخته می‌شود.

پربیننده ترین قیمت دلار ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ قیمت دلار ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۲۷بهمن/ هفته حساس پیش‌روی بازار ارز دلار به کانال ۲۴هزار تومان می‌رسد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار طلا قیمت دلار قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیر نزولی قیمت‌ها در حالی در بازار ارز ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش تسنیم، سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته، ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روز‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته آینده بالاست.

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا