Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، کلامی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از تحویل هدایای رهبر معظم انقلاب به خانواده دارای فرزند سه قلوی تبریزی خبر داد و گفت:این هدایا شامل چهار سکه بهار آزادی از سوی دفتر مقام معظم رهبری بود.

او گفت: این نهاد در برنامه‌های حمایتی خود از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو در قالب خدمات گوناگون و متنوع حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلامی با اشاره به حمایت کمیته امداد از خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو گفت: حمایت از این خانواده‌ها در قالب وام و تامین اقلام ضروری صورت می‌پذیرد و علاوه بر هدایای دفتر رهبر انقلاب، وام خرید مسکن و کمک معیشت بلاعوض نیز به این خانواده‌های مددجو پرداخت می‌شود.

او گفت: خانواده‌های مددجوی دارای چندقلو نیازمند مراقبت و حمایت بیشتر هستند، تا به دلیل نداشتن تمکن مالی دچار مشکلات در امور نگهداری و مخارج زندگی فرزندان خود نشوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی افزود: با توجه به سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری برای ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری، رسیدگی به امور این خانواده‌ها و ارائه خدمات به آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد هدیه رهبری خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست‌ تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

داشتن فرزند چندقلو اگر چه نعمتی بزرگ و زیباست ولی نباید فراموش کنیم که مشکلات هم در چنین خانواده‌هایی چندقلو می‌شود و اگر یاری مسئولان نباشد قامت والدین دارای فرزند چند قلو زیر بار زندگی خمیده می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران