Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@19:48:24 GMT

فارس من|تجمع مشتریان آذویکو مقابل وزارت صنعت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۵۲۹۰

فارس من|تجمع مشتریان آذویکو مقابل وزارت صنعت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حدود 50 نفر از خریداران محصولات گروه صنعت خودرو آذربایجان (آذویکو) در اعتراض به عملکرد این شرکت در برخورد با حواله‌داران و خریداران خودرو ظهر امروز مقابل ساختمان اصلی وزارت صنعت در خیابان سمیه تهران تجمع کردند.

آنها از رزم حسینی وزیر صنعت خواستار مداخله برای دریافت خودروهای پیش خرید خود شدند،‌که پس از سه سال واریز وجه هنوز دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گروه آذربایجان خودرو یا به طور مختصر «آذویکو»، قرار بود خودروی MG 360 چینی را در تبریز مونتاژ کند. خودروهایی که از نظر کیفیت و آپشن‌های رفاهی می‌توانست قابل رقابت با دیگر خودروهای ارزان‌قیمت بازار باشد. برای همین ۶۴۰۰ دستگاه هم پیش‌فروش شد، اما با تشدید تحریم ها تعهدات این خودروساز عملی نشد و همین موضوع باعث اعتراض خریداران و تشکیل پرونده تخلف برای این گروه خودروسازی شد.

به گزارش فارس، برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «چرا دفتر شرکت آذویکو در تبریز جمع می‌شود؟» و «بلاتکلیفی حواله‌داران خودروی شرکت آذویکو ادامه دارد» خواستار پیگیری حق و حقوق مشتریان زیان دیده این شرکت شدند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت صنعت آذربایجان خودرو مشتریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت های هواپیمایی بین المللی حاضر نیستند به تل آویو برگردند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که شرکت های هواپیمایی بین المللی برای از سر گیری فعالیت خود و پروازها به سرزمین های اشغالی عجله ای ندارند.

قرار بود که شرکت«یونایتد ایرلاینز»فعالیت خود را در سرزمین های اشغالی از سرگیرد اما این کار را نکرد و پروازهای خود را از نیویورک به مقصد تل آویو لغو کرد.

شرکت هواپیمایی«ایزی جت»انگلیس نیز پروازهای خود را از تل آویو به کشورهای اروپایی به شکل موقت متوقف کرده است.

 

 

حمله هکری به سامانه های وزارت جنگ، وزارت دادگستری و مرکز تحقیقات هسته ای اسرائیل

رسانه های عبری اعلام کردند که حمله هکری به سامانه های وزارت جنگ ، وزارت دادگستری و مرکز تحقیقات هسته ای رژیم صهیونیستی انجام شده است.

هکرهای بین المللی وب سایتی را برای انتشار اطلاعات به دست آمده از هک داده های حساس در رژیم صهیونیستی ایجاد کردند.

هکرها هزاران سند را منتشر کردند که به گفته آنها پس از نفوذ به سامانه های وزارت جنگ به دست آمده است .

آنها توانستند به سیستم های مرتبط با وزارت دادگستری و مرکز تحقیقات هسته ای در دیمونا نفوذ کنند.

روزنامه «اسرائیل هیوم» گزارش داد که یک گروه هکری چند روز پیش اعلام کرد به رایانه‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و توانسته اطلاعات حساسی را به دست بیاورد و این داده‌ها را در چند گروه در پیام‌رسان تلگرام منتشر کرده‌ است.

گروه هکری مسئول این حمله تاکید کرد موفق به سرقت داده‌هایی گسترده و حساس از سامانه‌های رایانه‌ای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی شده است. این گروه ناشناس که در گزارش مذکور اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده، در پیام‌رسان تلگرام در ویدیویی نشان داد چگونه توانسته چندین سامانه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هک کرده و به اطلاعاتی که داخل آنها بوده دسترسی پیدا کند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، هکرها اسناد مختلف مربوط به سفارشات و مکاتبات وزارت جنگ این رژیم را منتشر و در چندین تالار گفت‌وگوی اینترنتی پیشنهاد کرده‌اند تا در ازای دریافت ۵۰ رمزارز بیت‌کوین (معادل ۳.۳۷ میلیون دلار) داده‌ها را به صورت کامل منتشر کنند.

آنها همچنین برای فروش این داده‌ها شرط آزاد کردن ۵۰۰ اسیر فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را مطرح کردند.

تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کرد اما منابع امنیتی به این روزنامه صهیونیستی تایید کردند که نفوذ به سامانه‌های وزارت جنگ رژیم اتفاق افتاده و به اینکه این داده‌ها حساس بوده‌اند، اشاره نکردند.

منابع رسانه‌ای عبری‌زبان عصر روز جمعه نیز از هک شدن گسترده وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی خبر دادند.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این باره فاش کرد، حمله سایبری گسترده به تمام واحدهای وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی انجام شد و میزان خسارت وارده در حال ارزیابی است و گمانه‌زنی‌هایی درباره عاملان احتمالی این حمله سایبری داشت.

هر چند این وزارتخانه انجام این حمله را تکذیب کرده، منابع مطلع گفتند حدود ۱۰۰ گیگابایت داده‌های حساس متعلق به این وزارتخانه در فضای مجازی منتشر شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • خریداران احتمالی استقلال و پرسپولیس
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • شرکت های هواپیمایی بین المللی حاضر نیستند به تل آویو برگردند
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمده است
  • تدوین الزام‌های اچ‌اس‌ئی در عملیات توپک‌رانی صنعت نفت