Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@19:03:40 GMT

لزوم تجدید نظر درتخصیص بودجه به ناجا

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۵۴۵۰

فرمانده نیروی انتظامی از همراهی و همدلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد وگفت : در تخصیص بودجه به پلیس باید دولت و مجلس تجدید نظر کنند. ناطقان: سردار حسین اشتری در نشست تعاملی مجمع نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی و استاندار همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدا و تبریک حلول ماه رجب اظهارکرد: از اهتمام جدی که نمایندگان مجلس، استاندار و اعضای شورای تامین درسراسر کشوربرای رفع مشکلات مردم دارند تشکر و قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصافا کارهای خوبی انجام شده است اما به هر حال تا رسیدن به ایده آل ها فاصله داریم که ان شاء الله با اهتمام جدی مسئولان مشکلات مرتفع می شود.

فرمانده نیروی انتظامی از همراهی و همدلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد و گفت: در تخصیص بودجه به پلیس باید دولت و مجلس تجدید نظر کنند.

اشتری با بیان اینکه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی و وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند، تاکید کرد: انتظار ما از مجلس شورای اسلامی بسیاربالا است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در طول یک سال اخیر به صورت صد در صد پای کار بوده است، اظهارکرد: پلیس نیاز به پشتیبانی دولت و مجلس شورای اسلامی جهت انجام ماموریت های محوله دارد .

وی با بیان اینکه واقعا کارهای خوبی توسط همکارانم در حوزه تامین و حفظ نظم و امنیت در استان همدان انجام شده که جای تشکر و قدردانی دارد، خاطر شان کرد: به هر حال همانطور که در این جلسه نیز مطرح شد نیازهایی برای رسیدن به شرایط مطلوب تر وجود دارد و نیروی انتظامی با تمام توان سعی می کند خلاء ها را برطرف کند.

اشتری با اشاره به اینکه بعد از کادر درمانی در بحث کرونا نیروی انتظامی درگیر ترین دستگاه در این امر است ، یادآور شد: حدود ۵۴۰ هزار نفر روز از کارکنان نیروی انتظامی از ابتدای طرح کنترل تردد و با توجه به محدودیت های کرونایی در سطح کشور مشغول فعالیت و خدمت رسانی به مردم هستند که از این بابت خدا را شاکریم که این توفیق را داشته‌ایم که با تمام وجود خدمتگزار مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم استان همدان هم در دوره دفاع مقدس و هم در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که مردمی متدین، انقلابی و ولایی هستند، گفت: ان شاء الله با حمایت، همراهی و همدلی یکدیگر بتوانیم گامی موثر در جهت رفع مشکلات برداریم.

مهندس سید سعید شاهرخی - استاندار همدان - نیز در این نشست ضمن قدردانی و سپاسگزاری از خدمات ارزنده و متنوع نیروی انتظامی در اقصی نقاط استان، اظهارکرد: خدا را شاکرم که از نظر اقبال عمومی اقدامات پلیس مورد توجه عموم قرار گرفته است و در حقیقت مردم با حضور نیروی انتظامی احساس آرامش می کنند.

استاندار همدان با تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز با تلاش ناجا، کشور ما از امن ترین کشورهای دنیا محسوب می شود.

وی تاکید کرد: وفاق، همدلی و هماهنگی بین مسئولان استان همدان و همراهی مردم با ناجا سبب شده تا این استان یکی از امن ترین استان های کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، "نشست تعاملی مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار همدان با فرمانده ناجا" با حضورجمعی از معاونان پلیس های تخصصی در سالن فجر ستاد ناجا برگزار شد که در این جلسه نمایندگان مجلس ضمن تشریح نیازمندی های انتظامی استان خود، آمادگی خود را در راستای تقویت پلیس اعلام کردند. منبع: ایسنا برچسب ها: تجدید نظر ، تخصیص بودجه ، ناجا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تجدید نظر تخصیص بودجه ناجا مجلس شورای اسلامی استاندار همدان تشکر و قدردانی نیروی انتظامی استان همدان تجدید نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از سازمان مدیریت پسماند برای تبلیغ طرح نوماند، اظهار کرد: ما برخی امور خوب را انجام می دهیم اما متأسفانه مردم خبر ندارند؛ لذا ضرورت دارد در خصوص پروژه‌های مهم که قرار است مردم در آن مشارکت کنند، اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ سال است که در تهرانپارس زندگی می کنم، خاطرنشان کرد: در دوره پنجم مدیریت شهری تهران پلی در خیابان فرجام ایجاد شد و نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد. لذا درخواست می کنیم معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود