Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: اداره کل زندان‌های تهران در رابطه با «بهنام محجوبی» اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خرداد به نقل از قوه قضاییه، «در پی مسمومیت محکومی به نام بهنام محجوبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران در اطلاعیه‌ای ضمن ابراز تاسف، نسبت به این واقعه اعلام کرد:
فرد مورد اشاره، دارای سابقه بیماری بوده و به همین دلیل در جریان تحمل محکومیت، تحت نظر پزشک قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اطلاعیه می‌افزاید: زندانی محجوبی از ابتدای امسال تاکنون نیز هیچ درخواست ملاقاتی به جز یک مورد نداشته است، در تاریخ ۷ بهمن ۹۹ مادر وی درخواست ملاقات داشته اند که ملاقات هم انجام شده است.
اداره کل زندان‌های تهران تصریح کرده: در تاریخ ۱۲ بهمن ۹۹ با نظر مرجع قضایی به دلیل بیماری محکوم مورد اشاره با تعویق اجرای مجازات وی موافقت می‌شود مشروط به اینکه وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی جهت خارج شدن از زندان اخذ شود این موضوع همان زمان رسما و به صورت کتبی به وی ابلاغ می‌شود.
بر اساس این اطلاعیه: متاسفانه در روزهای گذشته، این محکوم دچار مسمومیت شده که بلافاصله جهت درمان به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل میشود.

اداره کل زندان‌های تهران در این اطلاعیه، تاکید کرده است، تمام مراقبت‌های مورد نیاز پزشکی در طول دوران حبس و همچنین اقدامات ویژه درمانی در زمان بستری شدن متهم در بیمارستان، به صورت کامل انجام شده و وی هم اکنون نیز تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی می‌باشد.
اداره کل زندان‌های تهران با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه و ادعای هم اتاقی‌های وی نشان می‌دهد زندانی محجوبی بر اثر مصرف بیش از حد دارو مسموم شده تاکید دارد: موضوع علت مسمومیت وی در حال بررسی دقیق و فوری است و نتیجه نهایی پس از بررسی پزشکی و قضایی اعلام می‌شود.
این اطلاعیه در پایان یادآور شده است: این محکوم در غائله خیابان گلستان هفتم در سال ۹۶ دستگیر و پس از طی همه فرایندهای قضایی، به تحمل حبس محکوم گردیده بود.» برچسب ها: بهنام محجوبی

منبع: خرداد

کلیدواژه: بهنام محجوبی اداره کل زندان های تهران بهنام محجوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه مصرف استامینوفن و حفظ سلامت کبد

آفتاب‌‌نیوز :

الکساندر میاسنیکوف، متخصص تغذیه روس، موادی غذایی را نام برده است که مصرف برخی از آن‌ها به حفظ سلامت کبد کمک می‌کند و در مقابل برخی به آن آسیب می‌زنند.

میاسنیکوف اشاره می‌کند که بسیاری از مطالعات علمی ثابت کرده اند قهوه بهترین ماده مفید برای کبد است.

او افزود: قهوه برای سلامت کبد مفید است؛ مخصوصاً اگر انسان مبتلا به هپاتیت باشد. به گونه‌ای که اگر به کبد آسیبی وارد شود، قهوه از تبدیل آن به سیروز و تبدیل سیروز به سرطان کبد جلوگیری می‌کند.

این پزشک متخصص با اشاره به این که مصرف تعدادی از دارو‌ها به کبد آسیب می‌زنند، به توضیح در مورد خطرناک‌ترین دارو در این زمینه پرداخت و گفت: همه ما این دارو را مصرف می‌کنیم، هرچند که عامل نیمی از موارد نکروز کشنده کبد است. این دارو پاراستامول (استامینوفن) است که مصرف بیش از حد آن منجر به مسمومیت کبدی می‌شود؛ بنابراین همه شما به یاد داشته باشید که دوز روزانه این دارو نباید از چهار گرم بیشتر شود.

میاسنیکوف اضافه کرد: هرگز توصیه نمی‌شود سردرد ناشی از مسمومیت خصوصا با الکل را با مصرف پاراستامول درمان کنند. در واقع این کار ضربه مضاعفی به کبد وارد می‌کند و می‌تواند عواقب بسیار خطرناکی داشته باشد.

او تاکید کرد که پاراستامول به طور کلی یک داروی بی خطر و غیر خطرناک است. با این حال، هنگام تجویز آن به کودکان باید با احتیاط مصرف شود؛ زیرا پودر‌های ضد سرماخوردگی برای کودکان معمولاً حاوی پاراستامول نیز هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • کاهش آلرژی فصلی با این ۵ روش
  • رابطه مصرف استامینوفن و حفظ سلامت کبد
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • زالو درمانی؛ خوب یا بد؟
  • استفاده از الکل و فریز کردن، روش‌های قابل قبول برای معدوم‌سازی زالوهای درمانی
  • شروع کنسرت‌های پاپ در تهران؛ رضا صادقی، بهنام بانی و علیرضا طلیسچی | از ۱۵۰ تا ۸۹۵ هزار تومان
  • انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی | پزشک اجازه تهیه و مصرف زالو برای بیمار را ندارد
  • حکومت سابق داعشی ها را فراری داده است