Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: از سال ۹۲ تاکنون یک‌هزار و ۸۰۰ کلاس درس در استان گلستان ساخته شده و تا پایان این دولت تعداد کلاس‌های درس ایجاد شده در استان به ۲ هزار کلاس می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، هادی حق شناس ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه 6 کلاسه بنیاد علمی و آموزشی قلم چی در روستای حیدرآباد گرگان با اشاره به اهمیت مدرسه سازی در روند رشد و تعالی دانش آموزان و آینده کشور، اظهارداشت: کشور از ساخت مدارس می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دهه فجر امسال یک‌هزار و 931 میلیارد تومان پروژه شامل ساخت راه‌ها، مدرسه‌ها، خانه بهداشت، ارتقاء بستر اینترنت، گازرسانی و غیره در روستاهای استان افتتاح شده است.

استاندار گلستان افزود: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به عمران و آبادانی روستاها داشته است. از سال 92 تا به امروز یک‌هزار و 800 کلاس درس در گلستان ساخته شده و تا پایان این دولت تعداد کلاس های درس ایجاد شده در استان به 2 هزار کلاس می‌رسد.

صالحی‌امیری: به شدت نیازمند تجهیزات هستیم/ فدراسیون ضعیف نداریم ولی همه در یک کلاس نیستندانجام کلاس‌بندی دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینا در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیکنمایشگاه خودروهای کلاسیک پارس خودرو افتتاح شد

حق‌شناس یادآور شد: خیران در ساخت 35 درصد مدارس استان همراهی می‌کنند که شایسته تقدیر است.امروز خرید کتاب برای کودکان و نوجوانان در سبد خرید خانواده قرار گرفته که در رشد فرهنگی نسل جدید تاثیر بسزایی دارد.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: راه آبادانی کشور از ساخت مدارس با کیفیت می‌گذرد و ارتقاء در شاخصه ساخت مدارس مسیر توسعه در آینده را هموارتر می‌سازد.

حق‌شناس ضمن تقدیر از همت خیران گفت: طرح آجر به آجر اقدامی خیرخوانه و ارزشمند است که کمک می‌کند سرمایه‌های خرد نقش تاثیرگذاری در مدرسه سازی داشته باشند.

در این مراسم مدرسه 6 کلاسه بنیاد قلم‌چی در روستای حیدرآباد شهرستان گرگان با اعتبار 3 میلیارد تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/581/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار خواف و مسوولان ادارات و نهاد‌ها مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان بهره برداری شد.

روح الله غلامپور سدهی افزود: این مدرسه با ۳۶۳ متر مربع زیربنا با اعتبار۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد

وی گفت: در راستای طرح سه شنبه‌های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.

مدیر آموزش و پرورش خواف افزود: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت‌های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف امضا شد.

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی