Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@11:48:41 GMT

خوزه خیمنز به تمرینات گروهی اتلتیکو مادرید برگشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۶۳۵۰

غایبین اتلتیکو مادرید آرام آرام آماده برگشت به میدان می شوند.

خوزه ماریا خیمنز که به علت مصدومیت، در دیدار با گرانادا غایب بود، به تمرینات گروهی اتلتیکو مادرید بازگشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از آ.اس، اتلتیکو مادرید آخرین جلسه تمرینی خود قبل از دیدار عقب افتاده با لوانته انجام داد. خبر خوش برای روخی بلانکو این است که خوزه خیمنز به تمرینات این تیم برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به علت مصدومیت نتوانسته بود مقابل گرانادا حضور داشته باشد. حال سوال این است که سیمئونه، او را در ترکیب فیکس قرار می دهد یا به مرور به ترکیب اضافه می شود.

از سوی دیگر، کاراسکو تا پایان تمرین، هم تیمی هایش را به دلیل فنی همراهی نکرد. با این حال انتظار می رود که او در برابر لوانته حاضر باشد. فلیکس، دمبله، لمار و هررا بازیکنانی هستند که هنوز ایزوله هستند و در قرنطینه به سر می برند. فلیکس و دمبله به نظر اولین کسانی هستند که به تیم برمی گردند؛ آن ها تست دادند و منتظر تست منفی خودشان هستند. 

ترکیب احتمالی دیگو سیمئونه برای دیدار فردا مقابل لوانته به این شرح است:

اوبلاک | فلیپه، ساویچ، هرموسو، ورسالیکو | کاراسکو، یورنته، کوکه، سائول | کوریا، سوارز

اخبار داغ 

شوخی های پروین و دایی در آزادی | علی دایی: صدا و سیما را دوست ندارم، شما مصاحبه کن! سوشا مکانی: باز هم برای آن آدم آرزوی مرگ می کنم | می خواستم برای تیم ملی نروژ بازی کنم خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اسرائیل برای میزبانی متمرکز لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2020 اعلام آمادگی کرد! رومنیگه: قرارداد مسی را دیدم، خنده ام گرفت؛ غیر ممکن است به یوونتوس بروم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد «دست‌کم‌گرفته‌شده» آنتوان گریزمان در اتلتیکو مادرید

بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو مادرید، مقابل ژیرونا هم نقش اصلی پیروزی تیمش بود. 

طرفداری | آنتوان گریزمان در جریان پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل ژیرونا، یک بار دیگر به ما نشان داد که چرا می تواند به راحتی ادعا کند که بهترین بازیکن لالیگا است. ستاره فرانسوی مقابل تیم رده سومی ژیرونا، دو گل به ثمر رساند تا تیمش یک قدم مهم در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بردارد. 

به گزارش اپتا، آنتوان گریزمان بین همه بازیکنان لالیگا، بیشترین گل را در این فصل (در همه رقابت ها) به ثمر رسانده است. او در 41 بازی این فصل موفق شده 21 گل بزند. جود بلینگام با 20 گل در 33 بازی دوم است و پس از او هم روبرت لواندوفسکی (20 گل در 41 بازی) و آلوارو موراتا (20 گل در 43 بازی) قرار می گیرند. 

این تنها آمار امروز نیست که نام گریزمان و موراتا را داخل آن می خوانید. پس از زوج مخوف منچسترسیتی (ارلینگ هالند 30 گل و فیل فودن 22 گل)، آنتوان گریزمان و آلوارو موراتا به دومین زوج فوتبال اروپا در فصل جاری تبدیل شدند که هر کدام در این فصل، حداقل 20 گل به ثمر می رسانند. سهم موراتا از پیروزی اتلتیکو مقابل ژیرونا، یک پاس گل بود.

اتلتیکو مادرید 3-1 ژیرونا؛ اتلتی در بهترین زمان ممکن روی فرم آمده است

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • کادوی فیفادی در یک پکیج تقدیم به پرسپولیس!
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 3-1 ژیرونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • عملکرد «دست‌کم‌گرفته‌شده» آنتوان گریزمان در اتلتیکو مادرید