Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم های منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی به یاد علی انصاریان و میناوند به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری ۳ بر یک سرخابی ها به پایان رسید.

یکی از اتفاقات جالب توجه این مسابقه آمادگی علی کریمی بود که عملکرد قابل توجهی در این دیدار داشت. کریم باقری هم در نیمه اول یک شوت زیبا داشت که ضربه او به تیردروازه ابراهیم میرزاپور برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریم باقری هم در دقیقه ۷۹ این مسابقه یک پنالتی را برای منتخب ۹۸ از دست داد.

ترکیب تیم منتخب ۹۸ مقابل تیم سرخابی

پرویز برومند، مهدی هاشمی‌نسب، محمد خاکپور، علی‌اکبر استاداسدی، رضا شاهرودی، علیرضا منصوریان، کریم باقری، سیروس دین‌محمدی، خداداد عزیزی، رسول خطیبی و علی دایی/ سرمربی: بیژن ذوالفقارنسب

 

ترکیب تیم سرخابی مقابل تیم منتخب ۹۸

ابراهیم میرزاپور، یحیی گل‌محمدی، رحمان رضایی، بهروز رهبری‌فر، محمد نوازی، حسین کاظمی، مهدی تارتار، جواد کاظمیان، علی نیکبخت‌واحدی، علی کریمی و بهنام ابوالقاسم‌پور/ سرمربی: علی پروین

ستار همدانی، عادل کلاه کج، اسماعیل حلالی، پژمان جمشیدی،میثم رضاپور، ادموند بزیک و مهدی امیرآبادی دیگر بازیکنانی بودند که در این مسابقه به میدان رفتند.

 

گل ها:

تیم منتخب سرخابی: علی کریمی (۲۴) ، جواد کاظمیان(۲۵)، بهنام ابوالقاسم پور (۳۰)

تیم منتخب ۹۸: رسول خطیبی (۳۸)، خداداد عزیزی (پنالتی) (۸۱)

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سرخابی ها سرخابی خداداد عزیزی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان و قطعی شدن صعود به جام جهانی خود را برای دیدار مهم پای فینال مقابل ازبکستان آماده می‌کنند.

شاگردان شمسایی که چهار بازی پرفشار را با پیروزی و زدن ۱۸ گل با موفقیت پشت سر گذاشتند و جواز صعود به جام جهانی ازبکستان را دریافت کردند، حالا ماموریت دوم خود را شکست ازبک‌ها و یورش برای فتح جام قهرمانی می‌دانند.

یکی از اقدامات شهاب سفال‌منش دستیار اول وحید شمسایی در خلال این مسابقات، برگزاری جلسات آنالیز هر مسابقه است.

بازیکنان تیم ملی بسته به پست و وظیفه‌ای که در هر بازی دارند جلسات آنالیز جداگانه‌ای با سفال‌منش و کادر فنی برگزار می‌کنند که در آن این مدرس فوتسال آسیا با بهره‌گیری از یک نرم‌افزار مدرن و به روز آنالیز و تحلیل فوتسال، به‌صورت فردبه‌فرد عملکرد هر بازیکن را در بازی گذشته بررسی و ماموریت او را برای بازی روز بعد طراحی می‌کند.

تیم ملی ایران روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران برای صعود در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در صورت پیروزی برای برگزاری دیدار فینال مقابل برنده بازی تایلند و تاجیکستان صف‌آرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟