Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در یک کنفرانس مشترک، همکاری دو شرکت فولکس واگن و مایکروسافت با هدف شکست تسلا در زمینه فناوری اتومبیل‌های تمام الکترونیکی رسما آغاز شد. طبق ادعای شرکت فولکس واگن این شرکت همکاری جدیدی را برای توسعه تکنولوژی‌های خودران با شرکت مایکروسافت شروع کرده است.

همکاری فولکس واگن و مایکروسافت از طریق زیرب رند Car.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Softward صورت خواهد گرفت و دلیل این همکاری توسعه پلتفرم سواری خودکار مبتنی بر فضای ابری خواهد بود. مدیران فولکس واگن معتقدند که به واسطه این فرآیند استفاده از چنین تکنولوژی‌هایی با سرعت بیش‌تری ادامه پیدا خواهد کرد.

درک هیلگنبرگ مدیر بخش Car.Software عنوان کرد که شرکت فولکس واگن در آینده به یک ارائه کننده حمل و نقل دیجیتال تبدیل خواهد شد و به همین دلیل باید راندمان توسعه نرم افزاری این شرکت به شکل بی‌وقفه افزایش پیدا کند. شرکت فولکس واگن قصد دارد تا از طریق ترکیب تجارت گسترده خود در توسعه راه‌حل‌های رانندگی ارتباطی با دانش نرم‌افزاری و ابری مایکروسافت حمل و نقل ایمن و راحت را با سرعت بیش‌تری دنبال کند.

همکاری فولکس واگن و مایکروسافت اولین بار در سال ۲۰۱۸ و برای تولید فضای ابری خودکار و عملیات تست ناوگانی آغاز شد و این طرح از اواخر امسال اجرایی خواهد شد. فولکس واگن امیدوار است تا بتواند در محصولات جدید خود مانند ID.۴ و ID.۶ از این نرم افزار استفاده کند.

مایکروسافت علاوه بر فولکس واگن در اواخر امسال با جنرال موتورز هم همکاری داشته است. یکی از مهم‌ترین دلایل همکاری Volkswagen و Microsoft این است که فولکس واگن برای تأسیس شبکه به روزرسانی نرم افزاری از راه دور احتیاج به کمک دارد.

هربرت دایس مدیرعامل گروه فولکس واگن اخیرا ابراز نگرانی خود را از پیشرفت و رهبری تسلا در زمینه نرم‌افزاری و خودران بروز داده بود.

هدف از همکاری فولکس واگن و مایکروسافت رفع نگرانی‌های مذکور و پیشرفت فولکس واگن در این زمینه‌ها است. مایکروسافت مدعی است که خدمات خوبی را به همکار خود ارائه خواهد داد. یکی از مدیران فولکس واگن عنوان کرد که این همکاری تحول بعدی در چارچوب کاری فولکس واگن را رقم خواهد زد و این شرکت به واسطه این همکاری در آینده به یکی از شرکت‌های ارائه کننده حمل و نقل مبتنی بر نرم‌افزار تبدیل خواهد شد. فولکس واگن به واسطه توانایی محاسبه، داده و هوش مصنوعی مایکروسافت Azure می‌تواند از سواری ایمن و قابل اعتماد خودکار بهره‌مند شود.

اکنون خودروسازان به این نتیجه رسیده‌اند که در بازار امروز تنها تولید خودرو کافی نیست و آن‌ها باید به ارائه کننده‌های حمل و نقل با گزینه‌های وسیع تبدیل شوند. به طور مثال می‌توان به اسکوتر‌های الکتریکی و سرویس‌های اشتراک خودرویی اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروسازی فولکس واگن شرکت تسلا همکاری فولکس واگن و مایکروسافت شرکت فولکس واگن نرم افزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های چینی مورد نیاز متروی تهران توضیح داد. - اخبار اجتماعی -

سیدمحمد آقامیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ماجرای سنگ‌اندازی یک مقام ارشد در وزارت کشور برای واردات اتوبوس‌های برقی و واگن‌های متروی چینی اظهار کرد: دو سیستم برای واگن‌های مترو شامل AC , DC وجود دارد و واگن‌ها باید بر اساس آنالیزور سیستم‌های الکتریکالی که روی آنها نصب است، ساخته شود تا کارایی داشته باشند.

وی ادامه داد: بر این اساس، شرکت‌های چینی به ایران آمدند و از سیستم‌ قطارهایی که مدنظر ماست نمونه‌برداری کردند تا طراحی بر اساس آن انجام شود؛ بنابراین آنالیز سیستم قطارهای مترو به شرکت چینی داده شده و امر واگن‌سازی در حال انجام است. 

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: خللی در ساخت واگن‌ها وجود ندارد اما به دلیل اینکه پک پای قرارداد مربوط به دولت است، طرف چینی اعلام کرده که سیستم‌‌های فنی که در قرارداد شهرداری تهران پیوست شده، باید به تأیید دولت هم برسد.

وی افزود: تأیید سیستم فنی که درخواست شرکت چینی بود، به وزارت کشور رفته اما نیروهای فنی که بخواهد آن را خوب بررسی کند، در اختیار نداشته‌اند که باعث شده کار مدتی معطل بماند. 

آقامیری با اشاره به اینکه خللی در تولید و قرارداد ایجاد نشده است، گفت: در این راستا گلایه‌هایی مطرح شد و پیگیری‌هایی در حال انجام است که زودتر پاسخ شرکت چینی مبنی بر تأیید سیستم فنی قطارها داده شود.

مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟

به گزارش تسنیم، پیش از این، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نسبت به ممانعت از ورود واگن‌های مترو و اتوبوسهای برقی وارداتی از چین به داخل کشور انتقاد کرده و گفته بود: "متأسفانه فردی که در وزارت کشور مسئولیت دارد برای ورود واگن‌ها و اتوبوس‌ها چالش ایجاد کرده است!"

این واگن‌ها مربوط به قرارداد 791 واگنی است که زاکانی سال گذشته برای عقد قرارداد آن عازم چین شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • کاهش فروش خودروهای برقی فولکس واگن در اروپا
  • فولکس‌ واگن صعود کرد
  • ماجرای سنگ‌اندازی برای واردات واگن‌های متروی تهران چیست؟
  • شکایت دیگری علیه «تسلا» تنظیم شد
  • فولکس‌واگن صعود کرد
  • برطرف شدن ۱۵۰ آسیب‌پذیری در به‌روزرسانی جدید مایکروسافت
  • رفع ۱۵۰ آسیب‌پذیری در به‌روزرسانی مایکروسافت
  • فولکس‌واگن‌های برقی در راه بازار چین