Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، غلامرضایی معاون پیشگیری بهزیستی استان گفت: ۱۴ مرکز اقامتی ترک اعتیاد درتت استان قزوین برای بهبود بیماران اعتیاد دایر شده است  و در ان کلیه خدمات پزشکی، روان شناسی، حمایت یابی و مراقبت در این مراکز ارائه می‌شود.

به گفته معاون پیشگیری بهزیستی استان؛ اعتیاد یک بیماری چند وجهی است و عوامل متعددی در درمان این بیماری موثر است تا بهبودی و مانایی درمان دوام یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضایی گفت: اشتغال، استمرار، مراقبت‌های بعد از بهبودی، حمایت‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی بعد از ترخیص از مراکز اقامتی ترک هم در پایداری درمان نقش بسزایی دارد.

وی، راه اندازی مراکز جامع ترک، حرفه آموزی به معتادان و ارائه تسهیلات برای راه اندازی شغل و حمایت کلیه دستگاه‌ها برای بازگشت این افراد به جامعه موثر دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز اقامتی بهزیستی قزوین معتادان بهبود یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین

قزوین - مدیرکل گمرک قزوین گفت: گمرک قزوین تسهیلات ۹۰ درصدی به واحدهای تولیدی برای ترخیص کالاهای وارداتی ارائه می‌دهد.سعید نادری با اشاره به ارائه امکانات و خدمات متنوع گمرک قزوین، اظهار کرد: ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، استفاده از ضمانت‌نامه بانکی و... به فعالان اقتصادی مجاز از جمله خدمات گمرک قزوین محسوب می‌شود.وی در گفت‌وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: این گمرک در رده‌های مختلفی از جمله واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت و مرجوعی فعال است.
نادری تأکید کرد: درآمد گمرک قزوین در ۱۲ ماه منتهی به سال ۱۴۰۲ حدود ۶۱ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۲۵ درصدی روبه‌رو بود.
به گفته این مسئول، گمرک قزوین در حوزه صادرات ۸۶۷ هزار تن کالا به ارزش ۵۷۴ میلیون دلار را به کشورهای دیگر از جمله عراق، امارات متحده عربی، پاکستان، روسیه و ترکیه صادر کرد. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان