Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در این مسابقات که با حضور ۵۰ ورزشکار برگزار شد، نوجوانان مسیر دو کیلومتری و جوانان مسیر شش کیلومتری را پیمودند.

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان، مهدی عجم، مبین اقیان، علی عجم، محمدسجاد تورانیان و ابوالفضل علیخانی برتر شدند.
در رده سنی جوانان هم محمدمهدی عرب، ذوالفقار عرب، مصطفی جمالی، محسن عرب و سید داوود شاهمیری عناوین اول تا پنجم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات دومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس