Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@15:56:24 GMT

دو خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۷۸۹۹

دو خبر خوش وزیر آموزش و پرورش برای فرهنگیان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محسن حاجی میرزایی خبر پرداخت نشدن حق التدریس اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ معلمان به دلیل تعطیل بودن مدارس را تکذیب کرد و گفت: معلمان در ازای ساعات ابلاغی حقوق خود را دریافت خواهند کرد و این دریافتی هیچ تغییری نسبت به زمان کلاس‌های حضوری سال‌های گذشته نکرده است.

وی افزود: معلمانی که نسبت به دریافتی حق التدریس سال تحصیلی گذشته خود گله‌مند هستند می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند تا رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش از واریز ۴۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت حق التدریس معلمان خبر داد و گفت: حق التدریس سال تحصیلی جاری معلمان از ۱۵ شهریور محاسبه و در قسط بعدی پرداخت خواهد شد.

وی تأکید کرد: سال تحصیلی جدید امسال از ۱۵ شهریور آغاز شده و معلمان حق التدریس ۱۵ روزه شهریور را نیز دریافت خواهند کرد.

وزیر آموزش و پرورش امروز دو خبر خوش برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته هم داشت.
حاجی میرزایی از سهیم شدن فرهنگیان در ارزش افزوده دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و افزود: به هیات امنای صندوق مأموریت داده ام تا براساس قانون فرهنگیان نیز از این ارزش افزوده سهیم و بهره‌مند شوند.

وی همچنین گفت: هلدینگ‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در بازار بورس ارائه شده و فرهنگیان می‌توانند سهام این هلدینگ‌ها را از بازار بورس خریداری و در طول دوره خدمت از ارزش سهام خود استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس قانون، فرهنگیان در سود عملیات صندوق ذخیره فرهنگیان سهیم هستند و عملکرد صندوق در سال‌های اخیر رو به بهبود بوده و سودش بیشتر شده است.
وی یادآور شد: از محل آورده همکاران فرهنگی و دولت دارایی‌هایی در صندوق ذخیره ایجاد شده که ارزش این دارایی‌ها هم اکنون خیلی بیشتر شده است.

پربیننده ترین بازار سرمایه ایران تاریخ ساز خواهد شد آمریکا به برجام برگردد، ایران هم برمی‌گر‌دد/ تقدیم پیام کتبی امیر قطر به روحانی استفاده عمومی از اینترنت۵G آغاز شد روند کاهشی قیمت خودرو‌ ادامه دارد/ کاهش قیمت مرغ چند روز دیگر جزییات نامه جهانگیری به رهبرانقلاب/ پیش بینی درآمد نفتی ۱۹۹هزار میلیارد تومانی در بودجه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان بورس صندوق ذخیره فرهنگیان وزیر آموزش و پرورش صندوق ذخیره حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست تبیینی مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

سجاد صدیقی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

وی، مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود.

صدیقی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.

وی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و بیان کرد: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نماییم.

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود