Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها حواشی باشگاه استقلال تمامی ندارد. به تازگی شنیده شده است رشید مظاهری بابت دریافتی اندک مطالباتش از مدیران این تیم به شدت شاکی است. دروازه بان استقلال معتقد است تنها ۱۰ درصد مطالبات خود را دریافت کرده است، در حالی که مدیران باشگاه مدعی شده اند مظاهری ۶۰ درصد دستمزد خود را گرفته است و همین اختلاف ۵۰ درصدی باعث شده است رشید مظاهری تهدید به فسخ یکطرفه قراراداد خود با استقلال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که می تواند مصیبت های اخیر باشگاه استقلال را تکمیل کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، رشید مظاهری دروازه بان استقلال به یک دلیل مشخص از شرایط خود در این تیم راضی نیست.

رشید مظاهری به دلیل اختلاف حسابی که با باشگاه استقلال دارد از شرایط خود دلخور است.

رشید مظاهری ابتدای فصل به استقلال ملحق شد اما او اختلاف حسابی با باشگاه دارد که او را حسابی به هم ریخته است. دروازه بان استقلال مدعی است فقط ۱۰ درصد از قراردادش را دریافت کرده اما مدیران باشگاه می گویند ۶۰ درصد به او پول داده اند.

اما این اختلاف از کجا می آید؟ روزی که مظاهری با باشگاه استقلال قرارداد بست، پولی از علی نامداری دریافت کرد. احمد سعادتمند، مدیرعامل وقت باشگاه به او گفته بود این پول جدای از قرارداد است.

حالا تیم مدیریت استقلال دستخوش تغییرات شده و آن ها این مساله را قبول ندارند. مدیران باشگاه مدعی هستند این پول بخشی از قرارداد رشید مظاهری بوده است.

همه این ها باعث شده مظاهری مدیران استقلال را تهدید به فسخ قرارداد کند و مشخص نیست تکلیف او با آبی ها چه می شود.

این دقیقا شبیه به مشکلی است که برای فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر هم پیش آمد و مدتی آن ها درگیر حواشی عجیب شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری استقلال فرشید اسماعیلی محمد دانشگر احمد سعادتمند استقلال رشید مظاهری فرشید اسماعیلی محمد دانشگر باشگاه استقلال رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است

اسداله کارگر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:  گشت میدانی و بررسی شفاهی نشان می دهد که قیمت پیاز ناشی از کاهش سطح زیرکشت نسبت به سال قبل و صادرات با نوساناتی در بازار روبروست.

او قیمت هرکیلو پیاز زرد و شیری را ۱۴ تا ۲۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هم اکنون روند کاهشی قیمت پیاز در بازار شروع شده و پیش بینی می شود که با افزایش عرضه، بازار به تعادل برسد.

کارگر قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی رسمی را ۸ تا ۲۰  هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون گوجه فرنگی از بندرعباس عرضه می شود و با برداشت دورشهری از اواخر خرداد، بازار به تعادل می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: قیمت کنونی هرکیلو گوجه فرنگی گلخانه  ۳۵ هزارتومان است، اما ملاک قیمت گوجه فرنگی رسمی است که با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

او از ثبات نسبی قیمت میوه و صیفی در هفته پایانی فروردین  خبر داد و گفت: قیمت محصولاتی همچون موز و آناناس وارداتی افزایشی نسبت به اسفندماه سال گذشته نداشته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • پشت‌پرده سبوس‌گیری از آردها/ سلامت مردم قربانی سودجوها!
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم