Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@23:58:57 GMT

صحنه شوکه کننده برای رانندگان در خیابان +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۸۱۸۴

صحنه شوکه کننده برای رانندگان در خیابان +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

 باشگاه خبرنگاران جوان: پرسه مار کبرا در وسط خیابانی در هند ترس و وحشت به دل رانندگان انداخت. در این اتفاق که روز پنجشنبه و در شهر «یودوپی» در ایالت کارناتاکا رخ داد دست کم نیم ساعت در عبور و مرور وسایل نقلیه اختلال ایجاد شد.

در ویدئویی که تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی هند شد این مار را که در وسط خیابان در حال حرکت است نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو یک  پلیس رانندگی که سعی می‌کند این خزنده را از وسط خیابان به طرف دیگر هدایت کند دیده می‌شود.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این افسر پلیس به محض دیدن این مار سمی در چهارراه «کالسانکا» وسایل نقلیه را متوقف کرده بود. ویدئوی منتشر شده شاهدان عینی و عابران پیاده ر ا که نظاره گر این صحنه هستند و تعدادی نیز با تلفن‌های همراه خود فیلم و عکس تهیه می‌کنند نشان می‌دهد. این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را در توئیتر منتشر کرد در توضیح آن نوشت: «پس از ظاهر شدن یک کبرا در وسط چهارراه کالسانکا در شهر یودوپی در رفت و آمد وسایل نقلیه به مدت ۳۰ دقیقه اختلال ایجاد شد.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۵ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ما با حیوانات در این سیاره شریک هستیم. تشکر از این افسر پلیس.»

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: تغییر سوخت خودروها از مواد آلاینده فسیلی به سوخت سبز یکی از مؤثرترین راهکارها برای کاهش آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت است که بر همین اساس برای تشویق استفاده شهروندان و رانندگان درون شهری، تسهیلات ویژه ای مانند مجوز تردد به محدوده طرح ترافیک در منطقه و همچنین اختصاص پارکینگ رایگان برای ایشان در نظر گرفته شده است.

محمدی در همین راستا به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و شهرداران نواحی ۲و ۳ از پارکینگ محل استقرار ون‌های برقی منطقه در محور پانزده خرداد بازدید و نحوه شارژ، تعمیرات و نگهداری آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه با تاکید بر جایگزینی تدریجی خودروهای فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و تاکسی) با خودروهای برقی، بازسازی کیوسک‌های موجود در محور مبدا ومقصد این ون ها را نیز در دستورکار قرارداد.

کد خبر 6081892

دیگر خبرها

  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد