Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:18:22 GMT

قیمت مسکن امروز اصفهان ۲۹ بهمن (منطقه ۶ شهری) + جدول

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۹۰۱۰

قیمت مسکن امروز اصفهان ۲۹ بهمن (منطقه ۶ شهری) + جدول

قیمت مسکن در منطقه ۶ شهرداری اصفهان ( محله مرداویج و دورازه شیراز)، از هر متر ۳۰ میلیون تومان برای خانه ای با قدمت ۱۲ سال شروع شده و به قیمت هر متر ۷۴ تا ۷۸ میلیون تومان برای واحدهای نوساز نیز می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۷۴ تا متری ۷۸ میلیون تومان در مرداویج می‌رسد و قیمت هر متر از خانه‌ای با قدمت بیش از ۱۲ سال نیز در این منطقه ۷۱ میلیون تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خیابان سعادت آباد برای خانه باقدمت ۱۲ سال قیمت هر متر ۳۰ میلیون تومان و هر متر ۴۵ میلیون تومان برای خانه‌ای با قدمت ۱۷ سال در مرداویج در دفاتر مشاوران املاک منطقه اعلام شده است.

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی ۲۰۰ متری در خیابان مرداویج، ۷ میلیون تومان اجاره و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان رهن است که در واقع پس از یک سال، مستأجر مبلغ ۸۴ میلیون تومان اجاره پرداخت کرده است.

کمترین مبلغ رهن و اجاره اعلام شده در این منطقه نیز برای خانه‌ای با متراژ ۸۵ متر در خیابان استقلال اعلام شده که مبلغ رهن آن ۳۰۰ میلیون تومان است.

در این منطقه منازلی با رهن کامل به قیمت ۹۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان نیز در دفاتر مشاور املاک ارائه شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره ۲۰۰ متری مرداویج قیمت اجاره: ماهیانه ۷ میلیون تومان / ‏‬ ۱۰۰ میلیون تومان رهن ۸۵ متری خیابان استقلال ‏‬ ۳۰۰ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید محدوده مرداویج (نوساز) متری ۷۸ میلیون تومان محدوده خیابان مرداویج (قدمت ۱۲ سال) متری ۷۱ میلیون تومان محدوده خیابان سعادت آباد (قدمت ۱۲ سال) متری ۳۰ میلیون تومان محدوده مرداویج (قدمت ۱۷ سال) متری ۴۵ میلیون تومان کد خبر 475616

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مشاور املاک قیمت مسکن اصفهان قیمت مسکن کاهش قیمت مسکن افزایش قیمت مسکن منطقه 6 شهرداری اصفهان مسکن ساخت مسکن خرید مسکن افزایش هزینه خرید مسکن رهن و اجاره مسکن اجاره بها اجاره بهای مسکن اجاره نشینی اجاره خانه در اصفهان قیمت مسکن در سال 98 قیمت مسکن ملی تاثیر نرخ ارز در قیمت مسکن آخرین قیمت مسکن اخبار افزایش قیمت مسکن افزایش قیمت مسکن امروز ریزش قیمت مسکن ریزش قیمت مسکن در راه است قیمت مسکن امروز در تهران کاهش قیمت مسکن امروز نمودار قیمت مسکن برنامه دولت برای کاهش قیمت مسکن پیش بینی قیمت مسکن در سال ۱۴۰۰ پیش بینی قیمت مسکن در سال 99 زنگ خطر افزایش قیمت مسکن وضعیت قیمت مسکن در آینده تحولات قیمت مسکن سقوط قیمت مسکن قیمت مسکن امروز پیش بینی قیمت مسکن رشد قیمت مسکن در اصفهان قیمت مسکن انلاین قیمت مسکن در تهران قیمت مسکن دیوار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون تومان قدمت ۱۲ سال خانه ای اعلام شده برای خانه قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد

جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحد‌های مسکونی در منطقه ۱۷ تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد ۸۰ متری در محله آذری حدود ۳۵۰ میلیون تومان پول لازم است.

به گزارش مهر، یک آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه در منطقه ۱۷ محله فلاح - سجاد (ع) تهران با پرداخت (۷۰۰ میلیون تومان) ودیعه و کرایه ماهیانه (صد میلیون ریال) قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۹۷) است.

بر اساس آمار قیمت‌ها، برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۶ سال ساخت در منطقه ۱۷ محله امام‌زاده حسن تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت